هاشمی: روحانی یک انقلابی با تدبیر ،شاگرد امام، مطیع و یار رهبری است

روایت وزیر بهداشت از لغو سفر روحانی به اتریش/رییس جمهور شجاعانه یک تصمیم انقلابی گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا من دیپلماسی بلد نیستم ولی غرور دینی و ملی آقای روحانی و استواری و سخت گیری ایشان در برخورد با تروریست ها و آدم کشها را می ستایم. و به این تصمیم انقلابی، شجاعانه و هوشیارانه، که عزت و منافع پایدار کشور را بدنبال دارد؛ علی رغم هر خسارت احتمالی و کوتاه مدت، از صمیم قلب احترام می گذارم. معتقدم که او یک انقلابی با تدبیر ،شاگرد امام، مطیع و یار رهبری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین ,وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره دلایل لغو سفر رییس جمهور به اتریش توضیحاتی را ارائه کرد.

hashemi07000269_PhotoA حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در این باره نوشت :
قرار بود روز سه شنبه بعد ازظهر، رئیس جمهوری را به همراه تنی چند از وزرا و مشاورین در سفر به اتریش همراهی کنم. در واپسین ساعات سفر از سوی دکتر روحانی لغو و به زمان مناسب موکول شد. دفتر رئیس جمهور علت تعویق سفر را ««ملاحظات امنیتی و تامین شرایط مطلوب تر در خصوص برنامه و توافقات مورد نظر دو کشور»اعلام کرد.

اینکه رسانه های خارجی، شبکه های بیگانه و ضد انقلاب، چه گفته و چه تفسیر کرده و می کنند؛ اهمیتی ندارد. اما آنچه رسانه های ما می گویند، قاعدتا مهم است. و بویژه انتظار می رود که رسانه ملی مسیر آنها را نرود.

متحیرانه برنامه ای دیدم که آشکارا رویکرد رییس جمهور اتریش و مقامات آن کشور را بر موضع ریاست جمهوری خودمان ترجیح می داد. اینکه گویی « امنیت در حد اعلا برقرار بوده، تدابیر شدید امنیتی درست شبیه سفر رؤسای جمهور روسیه، چین و آمریکا در نظر گرفته بوده»و … لذا اطلاعیه دفتر رییس جمهوری ایران بی اساس است!

دلم می سوزد. مدتهاست طیفی از رسانه ها در خصوص مسایل مهم سیاست خارجی و عملکرد دولت، نه تنها حرف رییس جمهور اتریش را بر بیانیه رسمی دفتر رییس جمهور خودمان ترجیح می دهند؛ بلکه اظهار نظر و تحلیل و گاه خیالپردازی مقامات غربی؛ و خیلی اوقات نیز افراد دست چندم و غیر مسئول آمریکایی را از سخن رییس جمهور و مدیران ارشد کشورمان مستندتر می دانند و مداوما به بازتاب آن می پردازند. به راستی چرا و به چه قیمت؟

درد است. متاسفانه عده ای ندانسته، و چه بسا برخی هم آگاهانه، حقایق و منافع ملی را به پای سیاست قربانی می کنند. و البته مقامات و بخش های مسئولی هم، با کم کاری و بی دقتی، باعث تخریب و تضعیف مواضع جمهوری اسلامی؛ و بهانه دادن به این و آن، می شوند.

در همین حد و با اطلاع دقیق از جزئیات رویداد، اعلام می کنم که رئیس جمهوری شجاعانه و از موضع «عزت، حکمت و مصلحت» یک تصمیم انقلابی گرفت. تا از این پس، همه میزبانان نماینده ملت رشید و عزیزمان بدانند که «عزت و اقتدار ایران و ایرانی» از چه درجه اهمیتی برخوردار است. این تصمیم، مستحق تکریم و قدرشناسی است یا تخریب؟! و آیا شایسته است که بدلیل عدم امکان بیان خیلی از مسایل (بخاطر مصلحت و منافع کشور)، بهره برداری سیاسی شود و افراد و تریبونها حقوق مردم را نادیده بگیرند؟

من دیپلماسی بلد نیستم ولی غرور دینی و ملی آقای روحانی و استواری و سخت گیری ایشان در برخورد با تروریست ها و آدم کشها را می ستایم. و به این تصمیم انقلابی، شجاعانه و هوشیارانه، که عزت و منافع پایدار کشور را بدنبال دارد؛ علی رغم هر خسارت احتمالی و کوتاه مدت، از صمیم قلب احترام می گذارم. معتقدم که او یک انقلابی با تدبیر ،شاگرد امام، مطیع و یار رهبری است.

امید که امسال، همه با هم باشیم تا ملت آسایش و آرامش بیشتری بیابد و مرهمی نهیم بر زخم های اقتصادی و اجتماعی ملت شریف ایران. ان شاءالله.

tel final1

Share