تصادفی که سکه کشته و زخمی بر جای گذاشت

روایت رئیس پلیس راه استان گیلان از تصادف مرگبار فورد با تریلر+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا , سرهنگ مهیار رستگار گفت: روز گذشته حوالی ساعت ۱۶ یک دستگاه سواری فورد که در محور رشت به انزلی در حال تردد بود به علت عدم توجه به جلو به یک دستگاه تریلر برخورد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا , برخورد یک دستگاه سواری فورد با یک دستگاه تریلر در محور رشت به انزلی ۲ کشته و ۱ زخمی  برجای گذاشت.

tasadof (1)سرهنگ مهیار رستگار با بیان این مطلب گفت: روز گذشته حوالی ساعت ۱۶ یک دستگاه سواری فورد که در محور رشت به انزلی در حال تردد بود به علت عدم توجه به جلو به یک دستگاه تریلر برخورد کرد.

سرهنگ رستگار افزود: به دنبال این برخورد هر ۳ سرنشین خودرو فورد که همگی مرد و جوان سال بودند به شدت صدمه می بینند که یکی از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده و  دوسرنشین دیگر به بیمارستان منتقل می گردند.

وی تصریح کرد: به رقم تلاش های تیم پزشکی یکی دیگر از سرنشینان خودرو به علت صدمات وارده جان خود را از دست می دهد.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان از تمامی رانندگان وسایل نقلیه خواست، ضمن خودداری از عجله وشتاب در رانندگی همواره قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به عنوان یک ضرورت سرلوحه رانندگی خود قرار دهند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.


tel final1

Share