رضایتمندی گردشگران از ارائه خدمات دفتر جذب سرمایه گذاری ستاد خدمات سفر منطقه آزاد انزلی در ایام نوروز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،درایام تعطیلات نوروزی سال جاری دفتر خدمات سرمایه گذاری ستادخدمات سفر این سازمان به منظور پاسخگویی و جذب سرمایه گذاران در فاز تجارت و گردشگری خدمات و اطلاعات مورد نیاز را به مراجعین مرتبط با حوزه اقتصادی این سازمان ارائه میکرد.

   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،درایام تعطیلات نوروزی سال جاری دفتر خدمات سرمایه گذاری ستادخدمات سفر این سازمان به منظور پاسخگویی و جذب سرمایه گذاران در فاز تجارت و گردشگری خدمات و اطلاعات مورد نیاز را به مراجعین مرتبط با حوزه اقتصادی این سازمان ارائه میکرد.

بAnzaliFzنا بر این گزارش دراین دفتر اطلاعات و فرمهای لازم درخصوص فرآیندهای سرمایه گذاری ،ثبت شرکت، فعالیت اقتصادی، تجاری، تولیدی به گردشگران حاضر در فاز تجارت و گردشگری منطقه ارائه شده و علاوه براین خدمات ،هماهنگی های صدور مجوزهای مرتبط با حوزه فعالیت معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری نیز از سوی این دفتر انجام میشد.

معرفی فرصت های سرمایه گذاری ،ظرفیت ها و ویژگیهای های منطقه آزاد انزلی و ارائه توضیحاتی در خصوص مزیت های خلق شده در منطقه آزاد انزلی توسط مدیران و کارشناسان معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان از دیگر اقدامات این دفتر در ایام تعطیلات نوروزی  بود که با استقبال گردشگران و مسافرین منطقه مواجه شد.

فعالیت این دفتر به عنوان یک حرکت جدید در ارائه خدمات مختلف به گردشگران به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات سرمایه گذاری ، از سوی این سازمان در دوره تعطیلات نوروزی از ۲۷ اسفندماه گذشته آغاز و تا سیزدهم فروردین ماه سالجاری ادامه داشت.

گفتنی است نمایندگان معاونت اقتصادی سازمان در ستاد خدمات سفر منطقه آزاد انزلی در راستای ارائه جاذبه ها و مزایای سرمایه گذاری در دوران تعطیلات نوروزی به صورت تمام وقت مشغول به فعالیت بودند تا با حضور در این دفتر زمینه انجام خدمات لازم و مورد نیاز علاقمندان به سرمایه گذاری در این منطقه فرآهم شود.

tel final1

Share