تاکید بر کار و تلاش;

دیدار نوروزی جمعی از منتخبان گیلان در مجلس دهم با استاندار/همه برای تقویت معیشت مردم گیلان مصمم هستیم+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان جایگاه نمایندگان را برای پگیری مطالبات مردم ارزشمند و تاثیرگذار دانست و تاکید کرد :همه مصمم هستیم تا برای تقویت رفاه و معیشت مردم گیلان با اندیشه واحد استانی و توجه به دغدغه های مشترک ،رو به جلو حرکت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جمعی از منتخبان گیلان در مجلس دهم با استاندار گیلان دیدار نوروزی داشتند.

دکتر نجفی در ابتدای این دیدار با تبریک به منتخبان مجلس دهم گفت : همچنین باید از زحمات تمام نمایندگان دور نهم مجلس که مدت کوتاهی از فعالیتشان باقی مانده است و همراهی خوبی در پیگیری مطالبات مردم داشتند تشکر کنم.IMG_5325

وی با اشاره به اینکه یکی از محاسن مردم سالاری دینی در کشورمان وجود اندیشه های مختلف و ظهور آن در رقابتهای انتخابات است گفت :یکی از زیبایی های تضارب اندیشه ها ،افکار و آرا در کشورمان این است که با حفظ این تفاوتها واحترام متقابل و  با نگاه منافع ملی واستانی پیگیر اجرای خواسته ها و حل مشکلات مردم باشیم.

استاندار گیلان جایگاه نمایندگان را برای پگیری مطالبات مردم ارزشمند و تاثیرگذار دانست و تاکید کرد :همه مصمم هستیم تا برای تقویت رفاه و معیشت مردم گیلان با اندیشه واحد استانی و توجه به دغدغه های مشترک ،رو به جلو حرکت کنیم.

دکتر نجفی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام  اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل گفت : نامگذاری امسال و شرایط پس از برجام ،بستر مناسب و فرصت استثنائی را برای کار و تلاش بیشتر فراهم کرده است .

در این نشست همچنین مهرداد لاهوتی منتخب لنگرود ،حسن خسته بند منتخب بندرانزلی ،حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی افتخاری منتخب فومن و شفت ،اسدالله عباسی منتخب رودسر و املش و غلامعلی جعفرزاده منتخب رشت در مجلس دهم  با تبریک فرا رسیدن سال نو به بیان اولویتهای مشترک کاری در سال ۹۵ و مشکلات استان پرداختند.

tel final1

Share