فرمانده سپاه قدس گیلان خبرداد

دیدار مسئولان گیلان با رهبری در هفته آینده/گیلانی‌ها در ولایت‌مداری بی‌نظیر هستند/آیت‌الله نوری‌همدانی سخنران کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم این استان سه اثر هنری به مقام معظم رهبری هدیه می‌کنند، گفت: گیلانی‌ها در ولایت‌مداری بی‌نظیر هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،سردار محمد عبدالله‌پور امشب در مراسم رونمایی هدایای فرهنگی رهبر معظم در راستای نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان اظهار کرد: بار دیگر گیلانی‌های ولایتمدار ارادت خود را با هدایای فرهنگی در راستای کنگره ملی شهدای گیلان به اثبات رساندند.

abdollahpooro_2016-01-31_15-53-58وی با بیان اینکه گیلانی‌ها در ولایتمداری بی‌نظیر هستند، افزود: سه اثر هنری به صورت مردمی تهیه شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان نخستین اثر را «قالی دورو» به نام «فجر شهادت» عنوان کرد و گفت: این اثر توسط محمد محمدی دعوی‌سرای بافته شده است.

وی اثر دوم را تابلوی سوخته‌کاری روی چوب عنوان کرد و افزود: این تابلو به نام شهید گمنام توسط عباس کنعانی تهیه شده است.

عبدالله‌پور اثر سوم را صندوقچه کتاب‌های دفاع مقدس گیلان عنوان کرد.

گفتنی است سه اثر هنری مذکور توسط استاندار گیلان رونمایی شد.

آیت‌الله نوری‌همدانی سخنران کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان/دیدار مسئولان گیلان با رهبری در هفته آینده

محمد عبدالله‌پور در جلسه ستاد نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در سپاه قدس این استان، سخنران کنگره را معرفی کرد.

وی تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده، آیت‌الله نوری همدانی سخنران اصلی نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه تمام فعالیت‌های کنگره به خاطر نیت پاک به سرعت پیش می‌رود گفت: با وجود اراده مصمم و اخلاص همکاران خداوند گره‌ها را باز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی خوبی برای برگزاری اجلاسیه‌های فرهنگیان، زنان، ایثارگران و اصلی انجام شده است.

عبدالله‌پور با بیان اینکه سازه فضایی برای نصب در میدان شهدای ذهاب به طرف گیلان حرکت کرده است، یادآور شد: از فردا نصب سازه کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در میدان شهدای ذهاب رشت آغاز می‌شود.

وی فضاسازی از ابتدای امامزاده هاشم (ع) تا ورودی شهر رشت و داخل شهر را از موضوع‌های مهم در کنگره عنوان کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای اجرای طرح‌های ترافیکی در شهر رشت توسط نیروی انتظامی انجام شده است.

وی با بیان اینکه یادواره‌های شهرستانی بسیار اثربخش است، تصریح کرد: این ابتکارها کنگره شهدای گیلان را برگزار می‌کند.

عبدالله‌پور به دیدار مسئولان گیلان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: هفته آینده مسئولان گیلان در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه دیدار با رهبری گزارش فعالیت‌های انجام شده به مقام معظم رهبری ارائه می‌شود و از بیانات حضرت آقا در برگزاری کنگره ملی شهدا استفاده می‌کنیم.

به گفته این مسئول، برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان تا سال‌ها در ذهن مردم این استان ماندگار می‌ماند.

tel final1

 

Share