جانشین سازمان عقیدتی‌ سیاسی ارتش اظهار کرد:

دشمن به این نتیجه رسیده که حمله به ایران یعنی خودکشی/خانواده شهدا بزرگترین سرمایه‌گذاران انقلاب هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جانشین سازمان عقیدتی‌ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز دشمن به این نتیجه رسیده که اگر بخواهد به ایران حمله کند دست به خودکشی زده است،‌ گفت: امروز ایران به کشوری نفوذناپذیر تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی عصر امروز در یادواره شهدای «ارتش و دفاع مقدس» و ۱۷۴ شهید این شهرستان در مصلای شهر منجیل با گرامیداشت یاد شهدا و تبریک میلاد با سعادت امام جواد (ع) و علی‌اصغر، اظهار کرد: تلاش بلندهمت‌ها در برگزاری این جلسه آسمانی جای قدردانی دارد.

IMG_2029وی برگزاری یادواره شهدا را اقدامی خداپسندانه خواند و افزود: برگزاری این یادواره‌ها با یاری خداوند تحقق یافته و حضور خانواده‌های شهدا در این مراسم، گرامی است.

جانشین سازمان عقیدتی‌ ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در یادواره‌ها موضوع برای سخن گرفتن بسیار است، به طور مثال می‌توان به نقش استکبار جهانی در تحریک صدام به حمله علیه ایران و … پرداخت، اما امروز می‌خواهیم به رسالت جامعه در مقابل خانواده‌های شهدا بپردازیم.

وی با بیان اینکه در آموزه‌های دینی ما در منزلت خانواده‌های شهدا مطالب بسیاری است، تصریح کرد: پیامبر(ص) فرمود خدا می‌فرماید «من جانشین شهید در خانواده شهید هستم و هر کس خانواده شهید را خشنود کند مرا خشنود می‌کند و هر کس خانواده شهید را به خشم آورد مرا به خشم آورده است».

محمدحسنی روایت مذکور را گوشه‌ای از عظمت جایگاه خانواده شهدا دانست و تصریح کرد: روایت مذکور نشان می‌دهد رسالت داریم که حق خانواده شهدای گرانقدر را ادا کنیم.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امام راحل خانواده شهدا را چشم و چراغ نامیدند، تبیین کرد: امام دغدغه خانواده شهدا را داشت و مقام معظم رهبری فرمودند خانواده شهدا به ملت ایران آبرو و حیثیت دادند.

وی به ربوده شدن یک هزار نفر از بانوان در سوریه توسط گروهک تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: اگر امروز ناموس و حرمت بانوان ما محفوظ مانده برای این است که انسان‌های مفلس جان خود را فدا کردند تا عفت زنان ما حفظ شود.

محمدحسنی با اشاره به اینکه خانواده شهدا پیوند خونین با انقلاب و اسلام به وجود آوردند، تشریح کرد: خانواده شهدا پشت سر شهدا قرار دارند و صبر آنها از ارج و منزلت بالایی برخوردار است.

وی، جایگاه خانواده شهدا در اسلام را عزیز خواند و اظهار کرد: اگر فرهنگ شهادت نبود از اسلام نیز خبری نبود و اگر جهاد نبود از عزت و استقلال نیز خبری نبود و خداوند به مجاهدان راه خود وعده بهشت داده و به آن عمل می‌کند.

این مسئول، بزرگترین پرچمدار مکتب اسلام را امام حسین(ع) دانست و گفت: امام حسین(ع) تمام وجود خود را به میدان آورد.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا بزرگترین سرمایه‌گذاران انقلاب هستند، تصریح کرد: خداوند آنها منزلت عنایت کرده و مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب متعلق به تمام مردم است، چراکه در ۸ سال دفاع مقدس جنگیدند، اما نقش خانواده شهدا نسبت به انقلاب بیشتر است.

محمدحسنی تأکید کرد: بیش از همه مدیون خون شهدا هستیم و نباید فراموش کنیم امنیت ایران مرهون خون شهدا و صبر و مقاومت خانواده شهدا و کسی نمی‌تواند به خود اجازه دهد نسبت به خانواده شهدا کم‌لطفی کند.

وی با تصریح بر اینکه امروز دشمن به این نتیجه رسیده که اگر بخواهد به ایران حمله کند دست به خودکشی زده است،‌ اضافه کرد: امروز ایران به کشوری نفوذناپذیر تبدیل شده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: در دفاع مقدس با جیره‌بندی مهمات با دشمن جنگیدیم، اما امروز سلاح‌های جمهوری اسلامی ایران به تولید انبوه رسیده و خواب را از چشم دشمن ربوده است.

tel final1

Share