دستگیری سارق خرمشهری که از زنان رشتی سرقت می کرد

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسائی و دستگیری سارقی که به از روش بیهوش کردن خانم ها اقدام به سرقت می کرد در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسائی و دستگیری سارقی که به از روش بیهوش کردن خانم ها اقدام به سرقت می کرد در شهرستان رشت خبر داد.

فرهادرستمی_اهمیزجیسرهنگ” فرهاد فلاح کریمی” رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در تشریح این خبر گفت:درپی اعلام شکایت خانمی مبنی بر سرقت طلاجات وی به شیوه بیهوشی با مواد خوراکی بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ فلاح کریمی افزود:ماموران انتظامی با استفاده از شگردهای پلیسی و دریافت مشخصات ظاهری سارق، وی را در بازار شهرستان رشت شناسائی و دستگیر کردند.

فلاح کریمی با اشاره به اینکه متهم ۴۹ ساله در پلیس آگاهی توسط مالباخته شناسائی گردید تصریح کرد:متهم پس از مشاهده ادله و مدارک موجود به بزه انتسابی اعتراف و اعلام داشت که اهل وساکن خرمشهر بوده ودر مسافرخانه ای در رشت سکونت دارد.

وی با بیان اینکه  اموال مسروقه از شاکیه به همراه تعداد زیادی اموال مسروقه دراتاق مسافر خانه مذکورکشف گردید اظهار داشت:متهم به همراه اشیای کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی گردید.

 رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان از شهروندان خواست :ضمن دقت و هوشیاری در مواجهه با افراد ناشناس ، هرگونه مورد مشابه سرقت مذکور را جهت شناسائس سایر مالباختگان سریعا با تلفن ۰۱۳۲۱۸۸۵۳۰  دایره دوم اداره مبارزه با سرقت استان گیلان اعلام کنند.

tel final1

Share