دستگیری باند سارقین دوربین های مداربسته در لاهیجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسائی و متلاشی نمودن باند سارقین دوربین های مداربسته در شهرستان لاهیجان با ۵ فقره سرقت  خبر داد. سرهنگ” فرهاد فلاح کریمی” رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: درپی افزایش وقوع سرقت های دوربین مداربسته وآیفون تصویری در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسائی و متلاشی نمودن باند سارقین دوربین های مداربسته در شهرستان لاهیجان با ۵ فقره سرقت  خبر داد.dast-11-193

سرهنگ” فرهاد فلاح کریمی” رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: درپی افزایش وقوع سرقت های دوربین مداربسته وآیفون تصویری در سطح حوزه استحفاظی شهرستان لاهیجان؛ موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی در حال  گشت به سرنشینان یک دستگاه سواری با  چهار نفرسرنشین که در داخل کوچه های خلوت  پرسه می زدند مشکوک و خودرو را توقیف و مورد بازدید قرار دادند.

 فلاح کریمی ادامه داد:  ماموران در بازرسی از صندوق عقب خودرو سه دستگاه دوربین مداربسته با متعلقات وکنترل ؛یک قبضه تبر که بصورت ماهرانه چراغ قوه بر روی آن تعبیه شده بود ؛ یک عدد اسپری دفاع شخصی کشف و خودرو به همراه سرنشینان آن به پلیس آگاهی دلالت دادند.

رئیس پلیس آگاهی با اشاره به اینکه متهمان در بازجوئی فنی ماموران به ۵ فقره سرقت دوربین مداربسته و آیفون تصویری اعتراف کردند اظهار داشت: متمهان با تشکیل پرونده و با قرار صادره روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان از هموطنان خواست جهت جلوگیری از سرقت  هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

Share