استاندار در دومین نشست حمایت از تیم‌های ورزشی گیلان

دستور استاندار برای کمک مالی به تیم‌های فوتبال/مبلغ ۵ میلیارد ریال به تیم های فوتبال گیلانی کمک شود/جشن گلریزان با دعوت از خیران برای حمایت از تیم‌های ورزشی برگزار شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دومین نشست حمایت از تیم‌های ورزشی گیلان با محوریت رفع مسائل و مشکلات تیم‌های فوتبال استان صبح امروز به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دومین نشست حمایت از تیم‌های ورزشی گیلان با محوریت رفع مسائل و مشکلات تیم‌های فوتبال استان صبح امروز به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.

IMG_7913 در این نشست دکتر نجفی پس از ارائه گزارش مدیر کل ورزش و جوان از وضعیت تیم‌های فوتبال ملوان،داماش،سپیدرود و رهپویان و تیم فوتسال بانوان دستور داد تا پایان فصل لیگ‌های برتر، دسته‌ی اول و دوم مبلغ ۵ میلیارد ریال به این تیم‌ها کمک شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه این کمک‌ها در کوتاه مدت بخشی از مشکلات را حل می‌کند به معاونین هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و هماهنگی امور عمرانی دستور داد نسبت به شناسایی حامیان مالی قوی از بخش خصوصی اقدامات لازم را انجام دهند.

دکتر نجفی همچنین از مدیر کل ورزش و جوانان خواست تا پایان اردیبهشت ماه جشن گلریزان با دعوت از خیران ورزش یار برای حمایت از تیم‌های ورزشی برگزار شود.

tel final1

Share