لاهوتی و هاشمی توافق کردند

در دیدار نماینده لنگرود با وزیر بهداشت چه گذشت؟/اختصاص بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه سلامت شهرستان لنگرود/معوقات پزشکان و پرسنل بیمارستان امینی پرداخت می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بر پرداخت معوقات پزشکان و پرسنل بیمارستان امینی لنگرود جمعا به میزان بیش از ۹۰ میلیارد ریال و تسریع در روند پرداخت بودجه مورد نیاز جهت تکمیل بیمارستان جدیدالاحداث شهرستان از محل یک درصد مالیات بر ارزش افزوده تاکید شد و توافق صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد لاهوتی از اختصاص بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزیر بهداشت به حوزه سلامت شهرستان لنگرود خبر داد.

bef20f2f-496a-423d-8d97-99a401301f25دیدار عصر چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه بین نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و دکتر قاضی زاده هاشمی حاوی خبرهای خوشی برای مردم لنگرود در حوزه سلامت بود.

در این دیدار که در دفتر کار دکتر قاضی زاده هاشمی انجام شد؛ طرفین ضمن بررسی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان و استان، مذاکراتی نیز در جهت رفع مشکلات این حوزه در شهرستان داشتند.

در پایان این جلسه مقرر گردید که اعتبار مورد نیاز جهت مرمت و بهسازی ۱۷ خانه بهداشت تامین گردد و مرکز جامع تصویربرداری در شهرستان تاسیس شود.

همچنین ۵ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و تکمیل آزمایشگاه جامع تحقیقاتی فناوری های نوین پزشکی در دانشکده پرستاری لنگرود اختصاص یابد.

تامین تجهیزات مورد نیاز شبکه بهداشت و درمان به ویژه تجهیزات چشم پزشکی و همچنین تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان امینی از دیگر توافقات صورت گرفته است.
از سوی دیگر تاسیسات مورد نیاز بیمارستان امینی با برآورد ریالی ۴ میلیارد ریال نوسازی می شود.

همچنین بر پرداخت معوقات پزشکان و پرسنل بیمارستان امینی لنگرود جمعا به میزان بیش از ۹۰ میلیارد ریال و تسریع در روند پرداخت بودجه مورد نیاز جهت تکمیل بیمارستان جدیدالاحداث شهرستان از محل یک درصد مالیات بر ارزش افزوده تاکید شد و توافق صورت گرفت.

در پایان مقرر شده است اعتبار مورد نیاز برای خرید ساختمان های مورد نیاز مراکز بهداشتی درمانی شهرستان تامین شود.

tel final1

Share