دانشگاه گیلان در سالی که گذشت

دانشگاه گیلان در سال ۱۳۹۴ سالی توأم با موفقیت ها و پیشرفت های مختلفی پشت سر گذاشت که در این موضوع نقش آفرینی اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه غیر قابل انکار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همه دانشگاهیان دانشگاه گیلان بیش و کم در جریان هستند که در دانشگاه گیلان در سال ۱۳۹۴ چه گذشت. اما مرور این رخدادها برای دانشگاهیان و همینطور اعضای هیأت علمی و دانشجویان ورودی جدیدی که در مهر یا بهمن ماه سال ۹۴ به جمع خانواده بزرگ دانشگاه گیلان پیوستند شاید خالی از لطف نباشد.۴۰۰

دانشگاه گیلان در سال ۱۳۹۴ سالی توأم با موفقیت ها و پیشرفت های مختلفی پشت سر گذاشت که در این موضوع نقش آفرینی اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه غیر قابل انکار است. از جمله این موفقیت ها که با نگاهی به عنوان های اخبار سایت دانشگاه بدست می آید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

*در این سال دانشگاه گیلان در دسته یک درصد دانشگاه های برتر دنیا قرار گرفت و همچنان جزء ده دانشگاه برتر در بین دانشگاه های جامع کشور به شمار آمد.*سه عضو هیات علمی دانشگاه در جمع دانشمندان یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند، *سند راهبردی دانشگاه تدوین شد و به تصویب هیأت امنا رسید و ۱۰۵۰۰ مترمربع به فضای آموزشی افزوده شد، *روابط عمومی دانشگاه مقام برتر کشوری را از آن خود کرد، *دفتر نظارت و ارزیابی  دانشگاه گیلان که وظیفه نظارت بر موسسات آموزش عالی استان را بر عهده دارد در جمع برترین مراکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی قرار گرفت،*وزیر علوم،تحقیقات و فناوری از دانشگاه گیلان به خاطر تلاش های اثربخش در حوزه بین الملل تقدیر به عمل آورد، *مرکز مشاوره دانشگاه به عنوان مرکز مشاوره فعال کشوری انتخاب شد، *تیم های دانشجویی و کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه در مسابقات کشوری حائز مقام های برتر شدند و  اولین گروه دانشجویان پست دکترا فعالیت پژوهشی خود را در دانشگاه گیلان شروع کردند.

اما بد نیست بدانیم شروع و پایان سال ۹۴ مصادف شد با حضور دو تن از معاونین رئیس جمهور در دانشگاه گیلان. در ابتدای سال استان گیلان میزبان کاروان دولت تدبیر و امید بود و حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی و در آخرین روزهای سال نیز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی دانشکده هنر و معماری دانشگاه گیلان افتتاح شد. در این سال تعداد کثیری از مقامات کشوری و بین المللی ضمن بازید از دانشگاه گیلان از نزدیک با ظرفیت های موجود و همچنین مشکلات آن آشنا شدند که از جمله می توان به حضور معاونین و مشاوران رئیس جمهور، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنگی، قائم مقام، معاون و مدیران وزارت علوم و حضور هیأت های خارجی در دانشگاه اشاره کرد که منتهی به انعقاد تفاهم نامه های مشترک شد.

اما اگر بخواهیم بدانیم که در معاونت های مختلف دانشگاه نیز چه اقداماتی در این سال انجام شده است ناگزیر باید موشکافانه تر وارد فعالیت های این معاونت ها بشیم

فعالیت های پژوهشی داشگاه گیلان در این سال منتهی شد به  میزبانی از ۸ همایش ملی و ۱ همایش بین المللی . اعضای هیأت علمی دانشگاه با ۱۱ نشریه علمی-پژوهشی و ۱ نشریه ISI به تولید علم در کشور کمک کردند و ۷۰  عنوان کتاب را به مرحله تالیف رساندند و ۱۴۰۰ مقاله در مجلات علمی داخلی و خارجی چاپ و ۵۵۰ مقاله نیز کنفرانس های ملی یا بین المللی ارائه کردند.

اینم اشاره کنیم که یکی از اقدامات شایان که در آینده میتونه خیلی به دانشگاه کمک کنه راه اندازی مرکز رشد دانشگاه در سال ۹۴ بود اونم مرکز رشدی مستقل از مراکز رشد پارک های علم و فناوری که در خود دانشگاه مستقر هست. موقعیت مرکز آپا (آگاهی رسانی،پیشتیبانی و امداد رایانه ای) و کلینک صنعت دانشگاه هم که با برگزاری جلسات کارشناسی تثبیت شد.

توجه ویژه به مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان، توسعه ارتباط با جامعه و صنعت در قالب انعقاد تفاهم نامه های مشترک همکاری با سازمانهای استانی و کشوری، جذب دانشجویان پست دکتری، برگزاری اولین کرسی نظریه پردازی،خرید ۲۶ میلیارد ریال تجهیزات آزمایشگاهی، تقویت کانونهای خلاقیت و شکوفایی و برگزاری استارتاپ و … از دیگر رخدادهای پژوهشی تو این سال بود.

بریم سراغ فعالیت های آموزشی و خداحافظی ۳۴۰۷ نفر از دانش آموختگان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با دانشگاه و سلام ۴۲۵۷ دانشجوی جدید به دانشگاه که ۱۴ نفر از آنان با زبان غیر فارسی آمدند تا با کوله باری از دانش بعد از چند سال به کشورهاشون برگردند. در سال ۹۴ تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه نزدیک به چهل درصد کل دانشجویان دانشگاه رسید و ۴۵ نفر از اعضای هیات علمی جدید در راستای کیفیت بخشی به امور آموزشی به جمع اعضای هیات علمی دانشگاه اضافه شدند و شاهد ارتقای ۳۹ نفر از اعضای هیات علمی نیز به مرتبه دانشیاری یا استادی بودیم.

مجوز ایجاد و راه اندازی هشت رشته – گرایش جدید در سال ۹۴ اخذ شد و همچنین مجوز راه اندازی دانشکده های جدید اخذ شد. ۱۲۱ دانشجوی برتر در مقطع کارشناسی ارشد و ۲۰ دانشجو نیز در مقطع دکتری از طریق دفتر استعدادهای درخشان مجددا تو دانشگاه گیلان موندند تا تحصیلات عالیه شونو دنبال کنن.

اما بریم به سروقت حوزه ای که سعادت و شقاوت یک ملت وابسته به اون هست تو سال ۹۴ از فعالیت های فرهنگی در حوزه دانشجویی(در قالب تشکل های اسلامی، کانونهای فرهنگی و اجتماعی و انجمن های علمی)، اساتید و کارکنان حمایت شد. اجرای همایش های و کنفرانس های علمی دانشجویی از جمله دومین کنفرانس دانشجویی شیمی ایران، همایش ملی حشره شناسی ، برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی ، ورزشی، اردوهای زیارتی تفریحی، برپایی نمایشگاه های تخصصی و انتشار نشریه های دانشجویی، برگزاری اولین همایش ملی کرسی های آزاد اندیشی و مناظره های رضوی از دیگر فعالیت ها در راستای فعالیت های فرهنگی اجتماعی بود.

اینم بگیم که دانشجویان دانشگاه در مسابقات دانشجویی کشوری در جشنواره های رویش ، تیتر۹ ، و…. موفقیت های خوبی رو کسب کردند.

اما در حوزه فعالیت های رفاهی دانشجویان، برگزاری انتخابات و تشکیل دومین دوره شورای صنفی دانشجویان و استفاده از ظرفیت دانشجویی در فرآیندهای مدیریتی از جمله کارهایی بود که تو این بخش انجام شد بازسازی بخشی از خوابگاههای دانشجویی و اماکن ورزشی خوابگاه پسران و سلف سرویس ها در تابستان، سبب ارتقای کیفی خدمت رسانی به دانشجوها شد.خوابگاه دخترانه شهید کریمی در داخل شهر رشت، نوسازی و تجهیز و در اختیار دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده های علوم پایه و ریاضی قرار گرفت که به این ترتیب کلیه دانشجویان دختر در تمامی مقاطع دانشکده های مذکور در داخل شهر اسکان یافتند. تو ابتدای سال، مهمانسرای موجود در داخل دانشگاه تجهیز و نوسازی شد و خوابگاهی در داخل شهر برای دانشجویان پسر علوم پایه و ریاضی از محل وام و کمک های بلاعوض صندوق رفاه و سازمان امور دانشجویان تهیه و اجاره گردید. در تابستان این سال، ناوگان حمل و نقل دانشجویی به صورت اساسی تعمیر شد. در حوزه تغذیه نیز، اعمال سیاست گذاری های اثربخش در فرآیند مناقصه، باعث تنوع غذایی و بهبود کیفی در وعده های نهار و شام دانشجویی گردید. علاوه بر این، راه اندازی آشپزخانه در دانشکده فنی شرق گیلان موجب تحویل غذای گرم به دانشجویان گردید. از دیگر سیاست های حوزه معاونت دانشجویی، الکترونیکی کردن فرآیند خدمت رسانی به دانشجویان در ارتباط با خوابگاه، وام، کار دانشجویی و تهیه وب کیوسک تغذیه برای کاهش حضور فیزیکی و اتلاف وقت دانشجویان بود. پرداخت وام های ویژه دانشجویان دکترا، در این سال آغاز گردید. مجوز پرداخت وام به دانشجویان پردیس دانشگاهی اخذ گردید و در این سال مجموعاً بیست و هشت میلیارد ریال وام های مختلف به دانشجویان این دانشگاه پرداخت گردید. طرح پایش سلامت روان و جسم برای ورودی های جدید اجرا گردید و استقرار دبیرخانه منطقه چهار و دو معاونت دانشجویی کشور در دانشگاه گیلان سبب توجه ویژه مسئولین و مدیران کشوری و منطقه به ظرفیتهای دانشگاه گیلان در حوزه دانشجویی گردید.

سری هم می زنیم به رویدادهای اداری و مالی و عمرانی، تصویب برنامه جامع راهبردی دانشگاه، اجرای حسابداری تعهدی، تصویب نهایی تشکیلات تفصیلی دانشگاه و ابلاغ برای اجرا به واحدها، برگزاری جلسات کمیسیون و کمیته های تحول اداری، تشکیل کمیته تدوین برنامه عملیاتی، برگزاری دوره های آموزشی هدفمند برای کارکنان، بهره برداری از ظرفیت اتوماسیون اداری، زمینه سازی اجرای اقتصاد مقاومتی از طریق کاهش هزینه های جاری و افزایش بهره وری و نظام مند کردن تخصیص اعتبارات واحدهای دانشگاهی از جمله کارهایی بوده که تو این بخش شاهدش بودیم.

بهره برداری از دانشکده هنر و معماری و آغاز عملیات اجرائی احداث دانشکده مکانیک و پژوهشکده حوزه آبی دریای خزر هر کدام به مساحت ۵ هزار متر مربع و فعالیت های عمرانی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام دانشگاه از دیگر فعالیت های قابل ذکر این بخش بود.

اما در انتها به تفکیک ماه های سال ۱۳۹۴، مروری تیتروار می کنیم بر آنچه که در دانشگاه گیلان گذشت:

فروردین ۹۴

سی امین شماره از فصلنامه علمی پژوهشی ادب پژوهی منتشر شد

انتخاب عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان به سمت رئیس انجمن آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی ایران

حضور رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور در دانشگاه گیلان

بازدید هیأتی از آکادمی دیپلماتیک جمهوری آذربایجان از دانشگاه گیلان

حضور دکتر آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهور و رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در دانشگاه

حضور دکتر سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در دانشگاه

اردیبهشت

میزبانی دانشگاه گیلان از دانشجویان غیر ایرانی شاغل به تحصیل در کشور

حضور دکتر وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم،تحقیقات و فناوری در دانشگاه

برگزاری همایش ملی شناخت راهکارهای توسعه گیلان در دانشگاه گیلان

اعتکاف ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه گیلان

مراسم بزرگداشت مقام معلم و رونمایی از تمبر اختصاصی چهلمین سال تأسیس دانشگاه گیلان

انتصاب رئیس دانشگاه گیلان به سمت رئیس شورای سیاست گذاری همایش شناخت روالهای مقاوم سازی ساختمان های دانشگاه ها

مراسم تجلیل از شالیکوبی داران برتر استان گیلان

انتخاب دکتر مجید آروند عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان به عنوان عضو شورای عالی انجمن شیمی ایران

انتخاب دکتر مسعود ستاری عضو هیأت علمی گروه شیلات به عنوان عضو هیأت مدیره انجمن ماهی شناسی ایران

انتصاب عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان به سمت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان

راهیابی ۷ دانشجوی دانشگاه گیلان به سی امین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های منطقه سه کشور

ایستگاه آتش نشانی در دانشگاه گیلان راه اندازی شد

میزبانی دانشگاه گیلان از اولین رئیس دانشگاه خود

بازدید دکتر محمد سعید تسلیمی قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از پروژه های عمرانی دانشگاه گیلان و دانشکده های تربیت بدنی، کشاورزی و فنی

دانشجوی دکتری دانشگاه گیلان پژوهانه صندوق بین المللی محمد بن زاید را از آن خود کرد

نائب قهرمانی دانشگاه گیلان در مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر منطقه ۴ کشور

برگزاری رویداد استارتاپ ویکند در دانشگاه گیلان

انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی پژوهشی میان دانشگاه گیلان و سازمان پزشکی قانونی استان گیلان

انعقاد تفاهم نامه مشترک علمی، پژوهشی و فناوری در ارتباط با حوزه زنان

افتخار آفرینی کانون های فرهنگی ،هنری و اجتماعی دانشجویی دانشگاه گیلان در جشنواره کشوری رویش

برگزاری جشنواره ملی کرسی های آزاداندیشی و مناظره های رضوی با هدف «اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی» در دانشگاه گیلان

خرداد

کسب مقام اول هشتمین دوره مسابقات کشوری بتن توسط تیم دانشگاه گیلان

راهیابی دانشجویان دانشگاه گیلان به مرحله کشوری سی امین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه ها

موافقت شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد رشته مهندسی کشاورزی – مهندسی آب در دانشگاه گیلان

انتخاب دکتر منصور افشارمحمدیان عضو هیأت علمی گروه زیست شناسی به عنوان عضو هیأت مدیره انجمن زیست شناسی ایران

حضور کاظم قلم چی موسس بنیاد علمی ‌آموزشی قلم‌چی در دانشگاه

قرار گرفتن دانشجویان دانشگاه گیلان در میان برگزیدگان دومین همایش ملی علوم و فناوری های نانو

موافقت شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد دانشکده گردشگری دانشگاه گیلان

انتصاب عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان به سمت سرپرست دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی گیلان

آغاز به کار سومین همایش بین‌المللی میراث طبیعی ـ فرهنگی و توسعه پایدار در مناطق روستایی در دانشگاه گیلان

میزبانی دانشگاه گیلان از اعضای هیأت مدیره انجمن زیست شناسی ایران

حضور دکتر شریفی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و سیاست گذاری پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه

راه اندازی مرکز آپا با هدف آگاهی رسانی، پشتیبانی و امداد رایانه ای در دانشگاه

انعقاد تفاهم نامه با رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور برای حمایت از اجرای طرح های پست دکترا در دانشگاه

سخنرانی پروفسور Van Montagu برنده جایزه جهانی غذا (۲۰۱۳) در دانشگاه

میزبانی دانشگاه گیلان از سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت

رقابت حدود ۳۰ هزار داوطلب گیلانی در کنکور سراسری ۱۳۹۴

انتصاب دکتر رضا معصومی راد عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان به سمت رئیس امور فرهنگ،گردشگری و ورزش سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

همایش گفتمان اعتدال، دیپلماسی فرهنگی و توسعه گردشگری در دانشگاه گیلان

انتخاب دکتر حسن دانشمندی عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان به سمت عضو کمیته تخصصی دفتر برنامه ریزی آموزش عالی

آغاز به کار ساخت دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه گیلان

عضویت دکتر صحراگرد و فتوحی اعضای هیأت علمی دانشگاه گیلان در کمیته های تخصصی دفتر برنامه ریزی آموزش عالی

موافقت شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد رشته ادبیات کودک و نوجوان در مقطع کارشناسی ارشد

انتشار چهارمین شماره از نشریه مدلسازی ریاضی

به تصویب رسیدن آئین نامه دوره های پسادکترای دانشگاه گیلان

تیر

موافقت شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد رشته علوم تربیتی

انعقاد تفاهم نامه مشترک میان دانشگاه گیلان،دانشگاه فردوسی مشهد و شرکت کارخانه جات دارو پخش

موفقیت ۱۷ نفر از دانشجویان دانشگاه گیلان در آزمون المپیاد علمی غیر متمرکز کشوری

برگزاری اولین نشست اتاق فکر کلینیک صنعت دانشگاه گیلان با حضور صاحبان صنایع بزرگ استان

اجرای نظام حسابداری تعهدی در دانشگاه گیلان

راهیابی پنج دانشجوی دانشگاه گیلان به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان

انتصاب معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان به سمت مشاور امور پژوهشی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان

عضویت دکتر آرش زیبایی عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان در هیأت تحریریه دو مجله بین المللی معتبر

کسب نشان همکار تحقیقاتی برتر در چهارمین جشنواره تحقیقات صنعتی ارتش توسط عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان

انتخاب مقاله دکتر وحید متقی طلب عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان به عنوان یکی از سه مقاله برتر سال ۲۰۱۴

قرار گرفتن هیأت نظارت و ارزیابی استانی دانشگاه گیلان در جمع برترین های مراکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی کشور

قرار گرفتن سه عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان در جمع دانشمندان یک درصد برتر دنیا

نشست دکتر بهمن نامور معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با مسئولین دانشگاه گیلان

مرداد

انتشار شماره جدید نشریه مدیریت و توسعه ورزش

انتشار یازدهمین شماره از دوفصلنامه حقوق کیفری

موفقیت دانشجویان دانشگاه گیلان در سی امین جشنواره سراسری قرآن و عترت

میزبانی دانشگاه گیلان از اعضای هیأت علمی دانشگاهی مسئول در سطح استان و کشور

شهریور

آغاز به کار همایش ملی تولیدات ارگانیک، دام، طیور و آبزیان در دانشگاه گیلان

عضویت دکتر بهمن میرزایی عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان به عضویت کارگروه کمیته برنامه ریزی علوم ورزشی وزارت علوم

موفقیت دانشجویان دانشگاه گیلان در سی‌امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور

افتتاحیه دوازدهمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران در دانشگاه گیلان

حضور دکتر محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه گیلان

حضور معاون وزیر فناوری و اطلاعات و رئیس سازمان فناوری و ارتباطات ایران در دانشگاه

حضور دکتر سعدالله نصیری قیداری دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در دانشگاه

مهر

حضور دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه

موافقت شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد رشته های شیمی با گرایش شیمی کاربردی،برنامه ریزی شهری و مشاوره با گرایش مشاوره خانواده در مقطع کارشناسی ارشد

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه گیلان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان

حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دانشگاه

برگزاری دومین کنفرانس دانشجویی شیمی ایران در دانشگاه گیلان

موافقت شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد دانشکده شیمی در دانشگاه گیلان

عضویت افتخاری پروفسور پیتر ولهارد در گروه شیمی دانشگاه گیلان

آبان

درخشش انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه گیلان در هشتمین جشنواره ملی حرکت

انعقاد دو تفاهم نامه همکاری دانشگاه گیلان با دانشگاه های حاشیه دریای خزر

پذیرفته شدن بیش از ۲۰۰۰ دانشجوی دانشگاه گیلان در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه های دولتی کشور در سال تحصیلی جاری

تقدیر از دکتر فردین علیخواه عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان در اجلاس ارزیابی تأثیر اجتماعی و فرهنگی

کشف و ثبت جهانی یک گونه جدید ماهی دکتر سید حامد موسوی توسط عضو هیات علمی گروه شیلات دانشگاه گیلان

تقدیر از دکتر ابوطالب سلطانیان عضو هیأت علمی گروه پژوهشی گیلانشناسی در بیست و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران

برگزاری نخستین کنفرانس ملی محاسبات نرم در دانشگاه گیلان

آذر

سامانه تسویه حساب دانشجویان راه اندازی شد

آیین نامه ارتقاء کارکنان به تصویب رسید

دانشگاه گیلان در دسته دانشگاه های یک درصد برتر دنیا قرار گرفت

نتایج نهایی برگزیدگان مسابقه‌ طراحی سردر ورودی دانشگاه گیلان اعلام شد

برگزاری اولین همایش استانی علوم ورزشی دانشجویی در دانشگاه گیلان

حضور دکتر حمید پارسانیا استاد حوزه و دانشگاه و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه

نشریه فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان دانشگاه گیلان موفق به اخذ اعتبار علمی پژوهشی شد

امیر شعبانی پور عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان در جمع برترین های جشنواره هنر تصویرگری قرار گرفت

حضور دکتر رسولی معاون آموزش و پژوهشی سازمان پدافند غیر عامل کشور در دانشگاه

حضور دکتر حسین سالار آملی، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری های علمی بین المللی

حضور نمایندگان پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی در دانشگاه گیلان

موفقیت دانشجویان دانشگاه گیلان در مسابقات ورزشی دانشجویان منطقه ۴ کشور

دی

شماره جدید نشریه سوخت و ساز و فعالیت ورزشی منتشر شد

اولین مجمع عمومی کلینیک صنعت در دانشگاه گیلان برگزار شد

آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان گیلان در دانشگاه گیلان

قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه گیلان در مسابقات ورزشی دانشجویان منطقه ۴ کشور

دوازدهمین شماره پژوهشنامه حقوق کیفری دانشگاه گیلان منتشر شد

شماره جدید نشریه مدیریت و توسعه ورزش منتشر شد

روابط عمومی دانشگاه گیلان مقام برتر کشوری را از آن خود کرد

بهره برداری از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه

افتخارآفرینی کارشناسان فرهنگی دانشگاه گیلان در جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه های کشور

حضور دکتر سیدرضا صالحی امیری مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران

کشف سه گونه جدید ماهی توسط دکتر سید حامد موسوی عضو هیات علمی گروه شیلات دانشگاه گیلان

بهمن

موفقیت تیم های شنا و دو میدانی دختران دانشگاه گیلان در مسابقات ورزشی دانشگاهها

تصویب آئین نامه ارتقاء اعضای هیأت علمی در نشست هیأت امنای دانشگاه گیلان

تجلیل وزارت علوم از دانشگاه گیلان به خاطر تلاش های تاثیرگذار در حوزه روابط بین الملل

کسب عنوان اثر منتخب جشنواره عکس novisad صربستان توسط مهرشاد احمدزاده دانشجوی دانشگاه گیلان

انتصاب دکتر میرحسینی به عنوان نماینده وزیر علوم و دبیر کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری در استان گیلان

موافقت شورای گسترش آموزش عالی با پذیرش دانشجوی دکتری برای رشته های روان شناسی و مدیریت بازرگانی

کسب رتبه اول مسابقات بین المللی پوستر جامائیکا توسط سیدعباس میرقیصری دانشجوی دانشگاه گیلان

برگزاری نشست هم اندیشی ایران شناسان روس با اساتید و دانشجویان پژوهشکده گیلان شناسی

اولین کرسی نظریه پردازی دانشگاه گیلان برگزار شد

اولین دوره های پسا دکتری دانشگاه گیلان راه اندازی شد

اسفند

کسب عنوان قهرمانی تیم والیبال پسران دانشگاه گیلان در مسابقات منطقه ۴ ورزش دانشگاهها

موفیقت دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه در مسابقات منطقه چهار کشور

بررسی همکاری های مشترک علمی بین دانشگاههای ایران و فرانسه در دانشگاه گیلان

نشست مشترک مدیران دانشگاه با مسئولین شرکت baader آلمان

مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه گیلان تأسیس شد

حضور رئیس دانشگاه فولدای آلمان به همراه جمعی از مدیران گروه های آموزشی آن دانشگاه و انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با دانشگاه

برگزاری همایش گیلان در گستره تاریخ صفویه در دانشگاه گیلان

به مناسبت هفته درختکاری از بوستان سروقامتان دانشگاه گیلان رونمایی شد

انتصاب دکتر بهروز فتحی عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان به عنوان نایب رئیس انجمن سیستم‌های هوشمند ایران

حضور دکتر بهزاد قره یاضی رئیس امور تحقیقات و فناوری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در دانشگاه

حضور دکتر حسینعلی قبادی رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در دانشگاه

انتصاب معاون دانشجویی دانشگاه گیلان به سمت رئیس شورای نظارت بر خوابگاه های استان گیلان

کسب عنوان قهرمانی تیم فوتسال پسران دانشگاه گیلان در مسابقات منطقه ۴ دانشگاه ها

افتخار آفرینی نمایندگان منتخب نشریات دانشجویی دانشگاه گیلان در جشنواره کشوری تیتر ۹

مرکز مشاوره دانشگاه گیلان به عنوان مرکز فعال کشوری انتخاب شد

قرار گرفتن دانشگاه گیلان در بین ده دانشگاه برتر کشور با ارتقاء امتیاز شاخص های ارزیابی در آخرین رتبه بندی ISC

افتتاح دانشکده معماری و هنر دانشگاه گیلان با حضور معاون رئیس جمهور

آغاز عملیات ساخت پژوهشکده حوضه آبی دریای خزر دانشگاه گیلان با حضور دکتر نوبخت

انتصاب دکتر نادر زالی عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان به سمت سرپرست انجمن آمایش سرزمین شعبه گیلان

tel final1

Share