در نشست خبری عنوان شد

داداش زاده:با چند بازیکن خارجی صحبت کرده ام/قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی اولین هدفم است/غمگسار:قوی سپید چند ساله آینده از لحاظ اقتصادی روی پای خود می ایستد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا داداش زاده قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی را اولین هدف خود در باشگاه دانست و افزود: گیلان و انزلی توانایی و پتانسیل بالایی داشته و سعی بر ایجاد آکادمی فوتبال ساحلی در جهت استعدادیابی و رشد آنها هستیم.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهزاد داداش زاده سرمربی جدید تیم فوتبال ساحلی قو سپید در نشست خبری عصر دوشنبه در مورد پیوستن خود به این تیم عنوان کرد: در ابتدا لازم می بینم از تمام افرادی که در پیشرفت فوتبال ساحلی کشور علی الخصوص گیلان نقش داشته تشکر کنم .DSC_0080
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی ,داداش زاده با تشکر برادران بلوکباشی افزود: از فرید بلوکباشی این بازیکن ارزشمند تیم ملی وبرادر بزرگوارش که در این سال ها زحمت های بسیاری را برای فوتبال ساحلی کشور کمال تشکر و قدردانی را دارم.
داداش زاده خاطرنشان کرد: از اینکه در یک تیم گیلانی حضور دارم بسیار خرسند بوده و تمام سعی و تلاش خود را بکار می گیرم با کمک بازیکنان و مدیریت جدید تیم را به قهرمانی در لیگ برسانم تا هواداران این تیم را در سراسر گیلان خشنود شوند.
وی ادامه داد: تیم قوی سپید پتانسیل بالایی دارد و بازیکنان ملی پوش و نامداری داشته ولی با توجه به آنالیز دیدار اول تیم نیاز به هماهنگی بیشتری داشت و از لحاظ قدرت بدنی باید بر تیم بیشتر کار شود.
سرمربی جدید قوی سپید از حضور بخش خصوصی در فوتبال ساحلی اظهار خوشنودی کرده و گفت : افرادی با خلوص نیت و جان و دل پا در عرصه ورزش گذاشته که باید مورد حمایت مسئولین قرار گیرند تا موجب دلگرمی و تشویق سرمایه گزاران حاضر و آینده شوند و وظیفه ما به عنوان مربی و بازیکن این است که بر خواسته این افراد جامه عمل بپوشانیم.
سرمربی اسبق تیم ملی در سال های ۲۰۰۶ ، ۲۰۰۷ ، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۱ با اشاره به راه های موفقیت تیم های بزرگ دنیا تصریح کرد: تیمی موفق و قهرمان می شود که مدیریت قوی و منسجم را در پس تمام کارهای خود داشته باشد و موجب دلگرمی کادر و بازیکنان باشد و از روزی که پا در این باشگاه گذاشتم حمایت و تلاش مدیریت باشگاه را مشاهده کردم که بسیار مایه ی خشنودی و رضایت است.
داداش زاده از زیر نظر داشتن چندین بازیکن ایرانی و خارجی خبرداد و عنوان کرد: با چندین بازیکن خارجی از جمله برزیلی صحبت هایی انجام دادیم که اگر شرایط و وقت اجازه دهد آنها به قوی سپید خواهند پیوست .
وی قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی را اولین هدف خود در باشگاه دانست و افزود: گیلان و انزلی توانایی و پتانسیل بالایی داشته و سعی بر ایجاد آکادمی فوتبال ساحلی در جهت استعدادیابی و رشد آنها هستیم.

قوی سپید چند ساله آینده از لحاظ اقتصادی روی پای خود می ایستد

DSC_0091 علیرضا غمگسار صابری مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی قوی سپید نیز در این نشست خبری در مورد انتخاب بهزاد داداش زاده به عنوان سرمربی جدید تیم قوی سپید اظهار کرد: به دنبال انتخاب فردی کارآمد ، علاقمند و با تجربه ای صادق که بتواند با استفاده از ظرفیتهای موجود ما را در این راه کمک کند که فردی اصلح تر از ایشان پیدا نکردیم.
وی افزود: یکی دیگر از فاکتورهای انتخاب ایشان دلسوز و بومی بودن ایشان بوده که با مشورت هیئت مدیره با ایشان وارد مذاکره شدیم و ایشان نیز قبول کردند.
صابری با اشاره به اینکه با برنامه ریزی های انجام شده هدف قو سپید شهرمانی در لیگ برتر است تصریح کرد: به کمک و فضل پروردگار اولین دیدار لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته که امیدواریم با همت بازیکنان و کادر فنی جدید دومین پیروزی خود را فردا کسب کرده و قدم محکم دیگری برای قهرمانی بر میدارم.
وی ازاعطای پاداش برای تیم خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه پاداش ویژه ای برای قهرمانی در پایان فصل آماده کرده برای هر پیروزی یک پاداش ویژه در پایان فصل در نظر گرفته ایم .
مدیرعامل قوی سپید با اشاره به اهداف اقتصادی باشگاه گفت: هیئت مدیره باشگاه سعی بر این دارد در ابتدا با ثبت شرکتی سهام باشگاه را در بورس قرار داده تا در چند ساله آینده تیم از لحاظ مالی تامین شده و بر روی پای خود بایستد.
وی در مورد درخواست سرمربی جدید در خصوص خرید بازیکن و اردو بیان کرد: سرمربی هر درخواستی داشته باشد را در هیئت مدیره مورد بررسی قرار داده ولی در حال حاضر چندین بازیکن را خود به شخصه زیر نظر داشته و اینکه اگر سرمربی درخواست کند در تورنومنت های داخلی و خارجی شرکت خواهیم کرد.
صابری از قرار دادن چندین دستگاه اتوبوس برای رساندن هواداران قوی سپید به ورزشگاه زنده یاد قایقران منطقه آزاد انزلی خبر داد و اظهار داشت : تا کنون دو دستگاه اتوبوس تهیه کرده که با درخواست هواداران از باشگاه و روابط عمومی به دنبال افرایش تعداد اتوبوس ها بوده ایم .
گفتنی است هواداران قوی سپید می توانند فردا سه شنبه از ۱۵:۳۰ در میدان شهرداری به جهت حضور در سرویس حضور بعمل رساندند.

tel final1

Share