جزئیات جدید از قتل برادر زن به دست داماد در رضوانشهر/قتل پس از شرب خمر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ حسینی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس اعتراف کرده که پس از شرب خمر دو قبضه چاقوی آشپزخانه از خانه خود برداشته و پس از عزیمت به خانه پدر خانمش ومتعاقب آن درگیری، برادر خانم ۲۴ ساله اش را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

قاتل فراری در کمتر از ۲ ساعت با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان رضوانشهر دستگیر شد.

سرهنگ مجید حسینی فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره  قتل، ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.۳۳۳۳۳۳۳۶۴

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر افزود: ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل با جسد فردی ۲۴ ساله  که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود، مواجه شده و تحقیقات خود را در خصوص دستگیری قاتل آغاز کردند.

سرهنگ حسینی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات  محلی دریافتند که داماد این خانواده که مدت حدود دوسال و نیم  با همسرش اختلاف داشته، نیمه شب به خانه پدرخانم خود مراجعه نموده و پس از درگیری با ضربات متعدد چاقو برادر خانم خود را به قتل رسانده و متواری شده است.

وی با اعلام اینکه قاتل۴۵ ساله در کمتر از ۲ ساعت در یکی از روستاهای ییلاقی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد، اظهار داشت: متهم در تحقیقات پلیسی در ابتدا منکر بزه انتسابی شده بود، با دلایل و شواهد به جامانده در صحنه به جرم خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس اعتراف کرده که پس از شرب خمر دو قبضه چاقوی آشپزخانه از خانه خود برداشته و پس از عزیمت به خانه پدر خانمش ومتعاقب آن درگیری، برادر خانم ۲۴ ساله اش را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

به گفته وی، متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

tel final1

Share