درگذشت یک جوان ورزشکار دیگر

توضیحات وزارت بهداشت درباره فوت مهرداد اولادی/تمام اقدامات لازم برای احیای مرحوم اولادی در بیمارستان شهدای تجریش صورت گرفت/تشخیص علت ایست قلبی با پزشکی قانونی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تمام اقدامات لازم برای احیای مرحوم اولادی در بیمارستان شهدای تجریش صورت گرفت، اما متاسفانه علیرغم انجام اقدامات لازم، وی احیا نشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کانال پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت توضیحاتی را درباره مرگ مرحوم مهرداد اولادی منتشر کرده است؛

DSC_0342در ساعت ۱۳:۴۸ با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته شد و عوامل اورژانس در ساعت ۱۳:۵۴ در محل حضور یافتند. مرحوم اولادی هیچگونه علائم حیاتی نداشته و توسط تکنسین های اورژانس به مدت۳۰ دقیقه عملیات احیاء انجام می شود و پس از برنگشتن علائم حیاتی در ساعت۱۴:۵۶ از محل سکونت به بیمارستان شهدای تجریش منتقل می شود و در بیمارستان نیز به مدت یک ساعت عملیات احیاء ادامه می یابد اما متاسفانه تلاش پزشکان مؤثر واقع نمی شود و بازیکن سابق تیم های ملی، استقلال و پرسپولیس و بازیکن فعلی تیم ملوان بندرانزلی جان خود را از دست می دهد.

تشخیص علت ایست قلبی «اولادی» با پزشکی قانونی است

ایسنا نوشت: مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره فوت «مهرداد اولادی» توضیحاتی ارایه کرد.

اسماعیل رمضانی در پاسخ به علت فوت مهرداد اولادی، بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال و بازیکن کنونی تیم ملوان بندرانزلی، گفت: مرحوم اولادی امروز از طریق اورژانس تهران و در حالتی نیمه جان به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد.

وی گفت: تمام اقدامات لازم برای احیای وی در بیمارستان شهدای تجریش صورت گرفت، اما متاسفانه علیرغم انجام اقدامات لازم، وی احیا نشد.

رمضانی در توضیح علت ایست قلبی نیز گفت: تشخیص اینکه چه عاملی باعث ایست قلبی شده با پزشکی قانونی است.

tel final1

Share