شریفی خبرداد

تور رایگان رشت گردی برای مهمانان نوروزی/از سد سقالکسار تا بازار رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مرتضی شریفی، شروع تور رایگان رشت گردی را روز سوم فروردین ماه اعلام کرد و گفت: این برنامه در سه بخش مختلف و در دو زمان صبح و عصر تا ۱۱ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر(سازمان های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و پایانه های مسافربری) از برگزاری تور رایگان رشت گردی توسط این سازمان خبر داد.sharifi-88dd-bf88b2307f1d

مرتضی شریفی، شروع تور رایگان رشت گردی را روز سوم فروردین ماه اعلام کرد و گفت: این برنامه در سه بخش مختلف و در دو زمان صبح و عصر تا ۱۱ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مسافران نوروزی می توانند در این روزها و در ساعات تعیین شده با حضور در محل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت به صورت رایگان از این تور استفاده کنند.

شریفی بازدید از خانه میرزا کوچک خان جنگلی و اسناد و مدارک نهضت جنگل، آرامگاه میرزا و سد سقالکسار را یکی از مسیرهای این تور عنوان نمود.

وی با بیان اینکه بازدید از خیابان امام و موزه میراث روستایی مسیر دیگری است که برای آن یک اتوبوس در نظر گرفته شده است افزود: پیاده راه فرهنگی، میدان شهرداری، ساختمان تاریخی شهرداری رشت، ساختمان هتل ایران، پارک ملت، عمارت کلاه فرنگی و بازار رشت مسیر بعدی است که برای این تور در نظر گرفته شده است.

photo_2016-03-22_11-16-31
tel final1

Share