همزمان با میلاد حضرت فاطمه و روز زن

تقسیم مهربانی به سبک کتابداران گیلانی با حضور در بیمارستان و آسایشگاه سالمندان+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی ۱۷ شهریور رشت در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر میزبان کتابداران و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی کتابخانه های عمومی گیلان ،مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی ۱۷ شهریور رشت در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر میزبان کتابداران و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان بود.

همزمان با سالروز ولادت با سعادت ریحانه نبی حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)گرامیداشت روز زن و مقام مادر، امیر محمدپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با همراهی معاون این اداره کل و جمعی از کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان رشت ضمن حضور در بخش اطفال مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی ۱۷شهریور رشت بسته های فرهنگی شامل کتاب به کودکان، مادران و پرستاران این بخش هدیه کردند.
در این دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با همراهی کتابداران ضمن حضور در قسمتهای مختلف بخش اطفال این مرکز دقایقی با کودکان و مادران به گفتگو نشستند و با هدیه کتاب و شاخه گل لحظات بیاد ماندنی برای ایشان به یادگار گذاشتند.همچنین کتابداران کتابخانه عمومی کودکان باران رشت در این بازدید با اجرای برنامه قصه خوانی برای کودکان تداعی گر فضای دلنشین این کتابخانه برای آنها شدند.
در این بازدید رئیس، مدیرعامل و پرستاران این مرکز با استقبال از اقدام فرهنگی کتابداران کتابخانه های عمومی از مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قدردانی کردند.

کتابداران به دیدار مادران چشم انتظار در آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت رفتند

صبح امروز چهارشنبه۱۱فروردین و همزمان با سالروز ولادت با سعادت ریحانه نبی حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)گرامیداشت روز زن و مقام مادر، امیر محمدپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با همراهی زهرا بدن آرا معاون این اداره کل و جمعی از کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان رشت پس از دیدار با کودکان، مادران و پرستاران مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی۱۷ شهریور در آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت حضور یافتند به مادران سالمند در این مرکز و کودکان دارای معلولیت ذهنی شاخه های گل هدیه کردند.
در این دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان و کتابداران ضمن دیدار چهره به چهره با مادران این مرکز و گفتگوی صمیمانه با ایشان فضای آکنده از مهری در این مرکز ایجاد کردند.
گفتنی است در این دیدار ایوب قدیمی مدیرعامل آسایگاه معلولین و سالمندان رشت امیر محمدپور و کتابداران کتابخانه های عمومی را همراهی کرد.

tel final1

Share