در راستای برنامه های دور دوم سفرهای نوروزی صورت می گیرد:

تداوم نظارت بر روند تامین و عرضه مناسب کالاهای مورد نیاز در گیلان

به گزارش پاییگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در آستانه دور دوم سفرهای نوروزی و ورود بخش قابل توجهی از مسافران محترم به استان گیلان نظارت بر روند تامین و توزیع مطلوب کالاهای مورد نیاز در استان گیلان تداوم می یابد.

به گزارش پاییگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در آستانه دور دوم سفرهای نوروزی و ورود بخش قابل توجهی از مسافران محترم به استان گیلان نظارت بر روند تامین و توزیع مطلوب کالاهای مورد نیاز در استان گیلان تداوم می یابد.

۳۵۴۴۵۹معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اعلام این مطلب افزود: در همین زمینه جلسات متعددی با تشکلهای صنفی و غیر صنفی برگزار و تاکیدات لازم جهت تامین و توزیع به موقع و مناسب کالاها و ارائه خدمات لازم صورت گرفته است.

مجید زیرک با اشاره به اینکه در حال حاضر کمبودی در عرضه کالاهای اساسی در استان گیلان وجود ندارد گفت: با هماهنگیهای بعمل آمده با سایر دستگاههای متولی بویژه جهاد کشاورزی و هماهنگی با کشتارگاههای صنعتی مرغ در استان تلاش گردید میزان عرضه گوشت مرغ در گیلان افزایش یابد تا قیمت این کالا کنترل گردد.

وی تصریح کرد: طبق پیگیرهای بعمل آمده مقرر گردیده بخش عمده واحدهای خدمات رسان ویژه ایام نوروز نظیر واحدهای اقامتی، رستورانها، تعمیرگاهها، نانواییها و… طبق روال معمول به فعالیت بپردازند و خدمات ارائه نمایند.

زیرک افزود: به واحدهای نانوایی هم ابلاغ گردیده که برنامه کشیک برای فعالیت در ایام نوروز تدوین نمایند و علاوه بر این بخش قابل توجهی از نانواییها در این ایام به فعالیت خود ادامه دهند و در این راستا با همکاری بازرسان این سازمان و اتاقهای اصناف در استان با تخلفات احتمالی در این زمینه برخورد قانونی صورت می گیرد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به عضویت این سازمان در ستاد تسهیلات نوروزی استان گفت: فعالیتهای مرتبط با این موضوع در این سازمان تداوم یافته و با پیگیریهای هکاران ما، تلاش خواهد شد خدمت رسانی مطلوبی به مسافران محترم و شهروندان گرامی در ایام تعطیلات نوروزی ارائه گردد.

tel final1

Share