شهردار شوابیش هال آلمان

تحت تاثیر موزه میراث روستایی گیلان قرار گرفتم/مهرماه با یک گروه بزرگتر به رشت سفر می‌کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هرمان جوزف پلگرایم شهردار شوابیش هال آلمان روز گذشته در جریان بازدید از موزه میراث روستایی گیلان اظهار داشت: از اینکه این موزه را دیدم تحت تاثیر قرار گرفتم و اهمیت دادن به فرهنگ برای رفتن به یک آینده بهتر یکی از اقدامات خوبی است که در این موزه انجام می‌شود.

۱۳۹۵۰۱۲۴۱۹۵۲۰۰۷۵۹۷۵۰۰۲۷۴به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هرمان جوزف پلگرایم شهردار شوابیش هال آلمان روز گذشته در جریان بازدید از موزه میراث روستایی گیلان اظهار داشت: از اینکه این موزه را دیدم تحت تاثیر قرار گرفتم و اهمیت دادن به فرهنگ برای رفتن به یک آینده بهتر یکی از اقدامات خوبی است که در این موزه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه رئیس یکی از موزه‌های اینچنینی در آلمان هستم، افزود:  نشان دادن هویت و فرهنگ به جوانان یک اقدام با ارزش است، این موزه‌ها برای جوانان تغییرات زمان را نشان می‌دهد و کسانی که به گذشته اهمیت می‌دهند می‌توانند در آینده هم موفق باشند.

وی در ارتباط با تعاملات آینده با شهر رشت خاطرنشان کرد: عکس‌ها و اطلاعات گرفته شده از اینجا را به آلمان می‌برم و مهرماه با یک گروه بزرگتر به رشت سفر می‌کنیم و امیدواریم این تعاملات ادامه یابد.

گفتنی است شهردار شوابیش هال آلمان که برای امضای سند خواهرخواندگی با شهر رشت به این شهر سفر کرده است امشب ایران را به مقصد آلمان ترک می‌کند.

tel final1

Share