نماینده مردم رشت در مجلس

تامینی:مردم تا دقیقه ۹۰ منتظر ورود من به صحنه انتخابات بودند/در حق اینجانب حرف هایی زشتی زدند/می بخشم اما فراموش نمی کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همه کسانی را که در حق اینجانب بدی کرده اند را می بخشم اما فراموش نمی کنم و بدون شک روزی برای همه روشن خواهد شد که در حق اینجانب چه حرفایی زده اند، البته در شورای نگهبان نیز به این باور رسیده بودند اما متاسفانه با توجه به پرونده های ۱۲ هزاری، امکان بررسی این میزان پرونده وجود نداشت ولی مردم تا دقیقه ۹۰ منتظر ورود من به صحنه انتخابات بودند که به نظر من همین مهربانی ها باقی خواهد ماند.

tamini_9547به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت ،حسن تامینی لیچائی در نشست علنی امروز سه شنبه (۱۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود، افزود: به امریکا و عربستان هشدار می دهم دست از این شیطنت ها و توطئه ها بردارد چرا که ۳۷ سال است این شیطنت ها را داشته اند که نتیجه آن را نیز دیده اند به گونه ای که با درایت رهبری مردم پرشورتر از گذشته پای صحنه حاضر می شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ایران رتبه هشتم مشارکت در انتخابات را دارد و آمریکا دارای رتبه ۱۴۹ است و باید از مردم ایران تشکر کرد و تلاش کرد تا شرایطی بهتری برای مردم ایجاد شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: بنده ۴۷ روز مانده به انتخابات در نطق خود اعلام کرد که بسیار مطلوب است که اخلاق انتخاباتی را رعایت کنیم، متاسفانه عده ای آخرت خود را فروختند و انواع بداخلاقی ها را در این انتخابات دیدیم و در حق اینجانب حرف هایی زدند که نمی دانم چگونه می خواهند در برابر خداوند متعال پاسخگو باشند.

وی یادآور شد: همه کسانی را که در حق اینجانب بدی کرده اند را می بخشم اما فراموش نمی کنم و بدون شک روزی برای همه روشن خواهد شد که در حق اینجانب چه حرفایی زده اند، البته در شورای نگهبان نیز به این باور رسیده بودند اما متاسفانه با توجه به پرونده های ۱۲ هزاری، امکان بررسی این میزان پرونده وجود نداشت ولی مردم تا دقیقه ۹۰ منتظر ورود من به صحنه انتخابات بودند که به نظر من همین مهربانی ها باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: به مردم عزیز قول می دهم که مانند گذشته بازهم در خدمت آنها باشم و مردم عزیز شاهد هستند که بنده با تمام وجود پیگیر مطالبات و مشکلات آنها بودم و از مشکلات کشوری، آلودگی هوای تهران، هشدار نسبت به آثار ناشی از وقوع زلزله در تهران و آسیب های اجتماعی بودم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: از نمایندگانی که برای دوره دهم رای آورده اند خیر مقدم عرض کرده و اینجانب به عنوان یک عضو هیات علمی دانشگاه و ۸ سال تجربه نمایندگی در صورت نیاز می توانم کمک های مشاوره ای دهم.

tel final1

Share