علوی در جلسه شورا

تالاب و رودخانه های رشت چشم انتظار اقدامات شورا و شهرداری هستند /پیاده راه فرهنگی فاقد روشنایی مناسب است/مصالح مورد استفاده دارای کیفیت خوبی نیست/توضیح دهند آب نما موزیکال است یا نه

علوی گفت: پیاده راه فرهنگی فاقد روشنایی مناسب است و مصالحی که درآن به کار رفته مناسب نبوده و دارای کیفیت خوبی نیست. در مورد آب نمای موزیکال هم باید توضیح بدهند که این آبنمای موزیکال است یا خیر .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، یکصد و سی وهفتمین جلسه شورای شهر رشت با تاخیر یک ساعته و با دستور کار بررسی بخش هزینه بودجه ۹۵ شهرداری برگزار شد.
alavi_1373به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , در این جلسه ابتدا امیر حسین علوی رییس کمسیون برنامه بودجه شورا گفت :در روز جمعه جوانهای رشت در یک اقدام خودجوش برای حفاظت از تالاب عینک تجمع نمادین در این محل انجام دادند که البته اعضای شورا نیز در این حرکت حضور داشتند .
این عضو شورای اسلامی رشت با بیان اینکه این حرکت در خور پاسخی مناسب از سوی شهرداری است گفت : شهردار رشت باید به خواسته جوانان این شهر احترام بگذارد و و یک ساز و کار درست و مکانیزه برای احیای تالاب که بیشتر در بخش غربی آن است انجام دهد. البته تالاب و رودخانه ها همه چشم انتظار اقدامات شورا و شهرداری هستند.
نکته دیگر در مورد بازرسین تاکسیرانی است که شهرداری باید تکلیف آن ها را روشن کند ، بسیاری از جوانانی که در این طرح شاغلند بدون قرداد با عنوان بازرس در خیابانها فعالیت می کنند. معوقات آنان باید پرداخت شود و نگهبانان نیز همین طور باید ساماندهی شود.
وی افزود : مساله دیگر ، پل های عابر پیاده است که قرار بود با ظاهری زیبا ساخته شود که نشد ، مساله دیگر در مورد مصالحی است که در پروژه ها استفاده می شود که باید نظارت بیشتری بر آن داشته باشیم .
علوی به کاستی های پیاده راه فرهنگی اشاره کرد و گفت: پیاده راه فرهنگی فاقد روشنایی مناسب است و مصالحی که درآن به کار رفته مناسب نبوده و دارای کیفیت خوبی نیست. در مورد آب نمای موزیکال هم باید توضیح بدهند که این آبنمای موزیکال است یا خیر .

tel final1

Share