نوبخت هم زبان به انتقاد گشود

بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی باید پناهگاه و مأمن مردم باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده منتخب مردم تهران برای مجلس دهم شورای اسلامی گفت: کمبودهای موجود در شأن مردم انقلابی ما و از همه مهم‌تر در شأن نظام ما نیست.

nobakh2016-04-15_20-02-13به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم , علی نوبخت حقیقی در سالن همایش‌های هلال احمر رشت، اظهار داشت: من اگر بتوانم حتی به یک نفر رشت و گیلانی خدمت کنم برایم باعث افتخار است چون بنده یک رشتی هستم و حتی صحبت کردن به‌زبان گیلکی برای من افتخار است.(گزارش تصویری)

منتخب مردم تهران، با اشاره به کمبود امکانات و محدودیت‌ها در کشور اظهار کرد: آسیب‌هایی در این بین به آحاد ملت ایران وارد شد که در شأن مردم انقلابی ما نیست و از همه مهم‌تر در شأن نظام ما نیست.

وی با بیان من بنای همکاری خود را با دولت تدبیر و امید به این شرط گذاشتم که بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی باید پناهگاه و مأمن مردم ما باشند افزود: اگر دولتی نتوانست به تعهدات خود عمل کند باید استعفا دهد و اینجاست که مسأله استعفا معنی پیدا می‌کند.

نوبخت با تشبیه طرح نظام سلامت به گلستان گفت: نظام سلامت گلستانی است که نظام تقدیم به ملت کرده ولی این گلستان دارای علف‌های هرز است و نیاز به ترمیم و اصلاح دارد و این در حال تکمیل شدن است لذا همشهریان، کارگران و تمامی اقشاری که به بیمارستان‌های دولتی می‌روند بایستی با خیال راحت به آن مراجعه کنند.

منتخب مردم تهران مسأله امنیت، سلامت و تعلیم و تربیت را از مهم‌ترین مسائل یک کشور دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اقتصاد مقاومتی فرصت خوبی برای جهت دادن این سه مهم وجود دارد.

وی با بیان اینکه مجلس در رأس امور است، افزود: ضرورت پیاده کردن اقتصاد مقاومتی و ضرورت مبارزه با مفاسد اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی را از وظایف خود در مجلس می‌دانم.

نوبخت تصریح کرد: با توجه به اقتصاد مقاومتی و تأکید رهبر معظم انقلاب به بحث اقدام و عمل باید دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم تا نیازهای جامعه را برطرف کنیم.

tel final1

Share