بازدید شهردار منطقه یک رشت و شهردار خمام از شهرنت

بزودی دو پیشخوان الکترونیکی بانک شهر در رشت راه اندازی می شود/سرویس دهی موفق پیشخوان های بانک شهر به مسافران نوروزی شهرهای رشت و خمام

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضایت مسافرین نوروزی  شهرهای رشت و خمام از سرویس دهی شبانه روزی و موفق پیشخوان های الکترونیکی بانک شهر در ایام تعطیلات نوروزی که شعب بانک ها تعطیل هستند نشان دهنده رشد سریع مجموعه بانک شهر در راستای ارائه خدمات تجارت الکترونیکی می باشد.

۱۷ab616e-539c-4d3b-b471-eb361e2da970

محمد پورناصرانی شهردار منطقه یک شهرداری کلانشهر رشت، طی بازدید حضوری از پیشخوان شهرنت بانک شهر واقع در میدان توریستی سبزه میدان رشت ضمن تبریک سال نو از سرویس دهی و ارائه خدمات منحصر بفرد بانک شهر قددرانی کرد.

مسئولین شعب بانک شهر در رشت نیز ضمن تشکر از همکاری بسیار مناسب مجموعه شهرداری رشت با این بانک اذعان داشتند: با توجه به استقبال شهروندان و مسافران از مجموعه شهرنت بزودی دو پیشخوان الکترونیکی دیگر نیز در شهر رشت راه اندازی و عملیاتی می گردد تا موجبات رفاه حال مشتریان فراهم گردد.

درخواست راه اندازی شعبه الکترونیکی جدید پیشخوان شهرنت در خمام

۷be06b14-70bf-4fbb-8e10-422be7911879علیرضا پورهادی شهردار خمام  نیز به همراه جلیل غیاثی و علی اصغر امیری ریاست و عضو شورای اسلامی شهر خمام در بازدید نوروزی خود با حضور در محل پیشخوان شهرنت خمام از خدمات مناسب این مجموعه تقدیر کرد.

 در این بازدید امیری عضو شورا  با درخواست راه اندازی یک شعبه الکترونیکی جدید پیشخوان شهرنت را در شهر خمام مطرحکرد.

گفتنی است مشتریان می توانند بدون حضور در شعب بانک و از طریق مراجعه به این کیوسک ها که برخی به صورت ۲۴ ساعته  فعالیت دارند از خدماتی نظیر صدور آنی کارت هدیه،دسترسی به خدمات اینترنتی بانک شهر، خدمات مبتنی بر کارت و واریز وجه به حساب و سایر خدمات قابل ارائه بر روی خودپردازها استفاده کنند و در صورت بروز هر گونه مشکل در لحظه و از طریق ارتباط صوتی/ تصویری زنده با سامانه مرکز تماس مشتریان اقدام به طرح سوال و رفع مشکلات مربوطه نمایند.

tel final1

Share