استاندار گیلان در گلزار شهدای رشت

برگزاری شایسته کنگره بزرگ ۸ هزار شهید گیلان یک اقدام فرهنگی بزرگ خواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان که سال نو را در گلزار شهدای رشت در کنار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران آغاز کرد ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۳۹۵ گفت: فرزندان ملت درسال جدید تلاش مضاعفی برای توسعه ی اشتغال خواهند داشت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان که سال نو را در گلزار شهدای رشت در کنار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران آغاز کرد ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۳۹۵ گفت: فرزندان ملت درسال جدید  تلاش مضاعفی برای توسعه ی اشتغال خواهند داشت .

IMG_3914دکتر محمدعلی نجفی در این مراسم امنیت جامعه را مرهون شهامت و از خودگذشتگی ایثارگران دانست و افزود: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به عنوان ستون این انقلاب در اقصی نقاط کشور و استان گیلان در کنار خادمین به انقلاب،اسلام و دولتمردان هستند.

وی حضور در کنار مزار شهدا در آغاز سال جدید را توفیقی برای تجدید میثاق با آرمانهای شهدا عنوان و خاطرنشان کرد: یاد همه ی شهدای عزیز صدر اسلام تا انقلاب،دفاع مقدس و مدافعین حرم را گرامی می داریم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مردم شریف گیلان در سال ۹۴ در مقاطع مختلف برای افزایش اعتبار نظام جمهوری اسلامی ایران حضوری پرشکوه داشتند افزود: فرزندان این ملت درسال جدید  تلاش مضاعفی برای توسعه ی اشتغال،تولیدات کشاورزی و صنعتی و فراهم کردن امکانات برای خدمت رسانی بیش از پیش به مردم دارند.

وی با اشاره به اینکه هر ساله چندین میلیون مسافر وارد این استان می شوند گفت: مردم شریف با همراهی های لازم در پیشبرد اهداف در کنار خدمتگزاران خود هستند .

استاندار گیلان بر ضرورت سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به صورت مستمر تأکید کرد و گفت: همه ی فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی مکلف هستند با برنامه ریزی بیش از پیش از خانواده های شهدا سرکشی کنند.

 وی به برگزاری کنگره بزرگ ۸ هزار شهید استان در اردیبهشت سال ۹۵ اشاره کرد و افزود: برگزاری شایسته این مراسم یک اقدام فرهنگی بزرگ در گیلان خواهد بود.

Share