برنامه «دورهمی» شبکه نسیم کپی از یک برنامه هندی است+تصاویر

همزمان با اغاز سال ۹۵ برنامه ای از شبکه نسیم پخش می شود که کاملا کپی از یک برنامه هندی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا , برنامه تلویزیونی دور همی  با اجرای مهران مدیری  روز های جمعه و شنبه از شبکه نسیم پخش می شود.

مجموعه تلویزیونی «دورهمی»از اواسط پاییز سال ٩۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد. این مجموعه ساختاری کاملا متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون دارد.doreham2

مجموعه «دورهمی» دکوری عظیم دارد که در هر قسمت ٣٠٠ نفر از مخاطبان -که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می کنند- به تماشای بازی بازیگران می نشینند. در واقع مجموعه به مانند تئاتری شبیه است که در هر قسمت مخاطبان بسیاری را به عنوان تماشاگر دعوت می کند.

در «دورهمی» بازیگرانی همچون مهران مدیری، سیامک انصاری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری، مهران رنج بر و امیرمهدی ژوله به ایفای نقش می پردازند.

البته به جز بازیگران ثابت، در هر قسمت یک بازیگر مهمان نیز حضور دارد که با حضور در مقابل دوربین همراه با سایر بازیگران وارد فضای شیرین و کمدی قصه خواهد شد.

اما نکته جالب این است که این برنامه  کپی کاملی از یک برنامه پربیینده کشور هندوستان است .

برنامه  تلویزیونیComedy night with kapilمدتهاست به زبان هندی پخش می شود و یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی و جنگهای طنز شبانه است .

دورهمی به جز مواردی که از لحاظ دینی و اخلاقی به ویژگی ها و فرهنگی ما همخوانی ندارد در سایر موارد کاملا با کپی برداری از آن برنامه ساخته شده است و حتی این کپی برداری در شکل دکور ،نحوه نشستن مهران مدیری  نیز رعایت شده است . به نوعی متن فارسی در قالب یک برنامه  هندی اجرا شده است.

دکور برنامه Comedy night with kapil

دکور برنامه Comedy night with kapil

دکور برنامه Comedy night with kapil

دکور برنامه Comedy night with kapil

 دکور برنامه دورهمی

دکور برنامه دورهمی

Share