امام جمعه فومن

با شعار رهبری وارد عمل شویم تا به چشم ببینیم که جوان بیکار نداریم/ جان کری در افکارش تجدید نظر کند و بداند که جلوی افکار ما را نمی تواند بگیرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه فومن به تفاوتهای ایجاد شده در کشور نسبت به گذشته و طرحهای سال ۹۵ گفت: با شعار رهبری (اقدام و عمل) وارد عمل شویم و به چشم ببینیم که جوان بیکار نداریم.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه فومن در خطبه نماز جمعه این شهر با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش گفت:ارتش ما ارتش مکتبی است که رابطه آن با فرمانده کل قوا , رابطه ی عاشق و معشوق است نه رابطه نظامی .safavi

 به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن ,حجت الاسلام محمد حسن صفوی در ارتباط با مسائل سیاسی کشور به رفت و آمدهای مسئولان کشورهای خارجی اشاره و افزود: مسئولان عالی رتبه نظام اسلامی کاری کنند که این رفت و امدها خروجی داشته باشد.

صفوی بیکاری را آفت و جنایت خواند و گفت: اگر جوان ما در کارخانه ها و بازارها کار کنند و توانشان در کارخانه ها تخلیه شود دیگر فرصت برای کارهای خلاف و خیابان نشینی نخواهند داشت.

امام جمعه فومن به تفاوتهای ایجاد شده در کشور نسبت به گذشته و طرحهای سال ۹۵ گفت: با شعار رهبری (اقدام و عمل) وارد عمل شویم تا به چشم ببینیم که جوان بیکار نداریم.
وی کشور ایران را غنی و سرشار از منابع زیر زمینی انسانی-معدنی و خدادای خواند و گفت: از این معادن و ذخایر بهرمند شویم.

صفوی همچنین به سخنرانی جان کری و حرفهای عجیبش در بحرین پرداخت و اظهار کرد: جان کری می خواهد با ارتباط و مذاکره توان موشکی ایران را کنترل کند و دوم اینکه ایران را کشور تروریستی معرفی می کند .من و امامان جمعه در ۸۰۱ نقطه ایران امروز اعلام می کنیم که جریان موشکی ایران قابل مذاکره نیست زیرا در کنار ما اسرائیل کلاهکهای هسته ای می سازد و کسی آن را محکوم نمی کند ولی فقط می خواهند ایران را محکوم کننند.

خطیب جمعه فومن از ملت ایران و جوانان خواست تا با آمادگی کامل در مقابل دشمن بیاستند زیرا اگر انها قدرت موشکی ما را لغو کنند در ایران تاخت و تاز و به ما رحم نخواهند کرد.

 وی تصریح کرد؛دشمن از توان ما وحشت دارد  و ما باید دقتها را افزایش دهیم زیرا دشمن همیشه تهدید کننده است.

صفوی با بیان اینکه جان کری متصل به نمایندگانی که بمباران کشورهای منطقه و متصل به داعش و گروهای تروریستی است و در نابودی مسلمانان دخالت مستقیم مدارس و بیمارستانها را چگونه ما را از حامیان تروریست می خواند گفت: جان کری در افکار و گفته هایش تجدید نظر کند و بداند که جلوی افکار ما را نمی تواند بگیرد.

امام جمعه فومن رهبر مصر را مهره ی امریکا خواند و تصریح کرد؛ترکیه امروز جزء ناامن ترین کشورهاست .

 صفوی به اعتکاف اشاره و گفت: اعتکاف در فومن در دو مسجد بالامحله و جامع شهر برگزار خواهد شد.

وی از حضور پر شور مردم فومن در یادواره شهدای روحانی استان و شهید شاخص افتخاری نیز تقدیر و تشکر نمود.

 امام جمعه فومن به تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره و افزود: بنیاد مسکن با  ساختن خانه مشکلات زیادی را از دوش افراد بی خانمان برداشت و با دادن وامهای کم بهره و دیر پرداخت و ساخت فاز اول مسکن در فومن و اکنون نیز در مراحل پایانی فاز دوم مسکن در شهر فومن است که ما به علت محکم سازی و رعایت استاندارد و قوانین از فازهای تراز اول کشور در ساخت مسکن در کشور هستیم.

tel final1

Share