احمدزاده در گفتگو با دیارمیرزا

با شرایط ایده آل فاصله داریم/اولادی کمی شرایطش بهتر شده/از کی روش بابت دعوت نیما میرزازاد متشکرم/کمی زودتر به اصفهان میرویم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرمربی ملوان با بیان اینکه هنوز با شرایط ایده آل فاصله داریم تصریح کرد: به آمادگی صد در صد دست نیافته ایم و فقط توانستیم ١۵درصد شرایط فیزیکی و بدنی بازیکنان را ارتقا دهیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد احمدزاده سرمربی ملوان در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در انزلی به آغاز تمرینات ملوان از سوم فروردین ماه اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم زمان را از دست ندهیم و تمرینات فشرده ای انجام دادیم و تا بازیکنان به آمادگی بیشتری دست یابند.DSC_0296
احمدزاده با اشاره به اینکه شرایط متعادلی تا زمان دیدار با سپاهان داریم افزود: کمی تحمل تمرینات برای بچه ها سخت بود و از امروز فشار تمرینات را کم کردیم و سعی کردیم به دلیل آنکه به بازی ها نزدیک می شویم بازیکنان را بیشتر به کارهای تاکتیکی تیمی سوق داده تا بتوانیم بیشتر وظایف فردی را به بازیکنان انتقال داده و به تاکتیک تیمی بپردازیم .
وی در مورد تمرینات بدنسازی ملوانان عنوان کرد: زمان خیلی کم داشتیم و شرایط بدنی بازیکنان زیاد جالب نبود ولی خوشبختانه بچه ها اشتیاق نشان داده و کمک کردند که بهتر شوند.
سرمربی ملوان با بیان اینکه هنوز با شرایط ایده آل فاصله داریم تصریح کرد: به آمادگی صد در صد دست نیافته ایم و فقط توانستیم ١۵درصد شرایط فیزیکی و بدنی بازیکنان را ارتقا دهیم.
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خصوص مهرداد اولادی گفت: شرایطش کمی بهتر شده ولی شرایط او با انتظارات من بسیار فاصله دارد.
احمدزاده با اشاره به بازی سپاهان تصریح کرد: کمی زودتر به اصفهان میرویم تا دو جلسه تمرین در آنجا داشته و بازیکنان به شرایط آب و هوایی اصفهان عادت کنند و کمی فشار هوا برای آنها عادی شود اگرچه دو جلسه کافی نیست ولی می تواند کمک کند.
وی در پایان در خصوص دعوت دروازبان جوان ملوان به تیم ملی اظهار کرد: این دعوت باعث می شود نیما میرزازاد امیدوار شده و انگیزه بیشتری پیدا کند. از کی روش بابت دعوت او متشکرم.این دعوت تاثیر مثبتی بر جوانان می گذرد و انگیزه به کل مجموعه می دهد.

tel final1

Share