فرمانده پلیس راه گیلان خبرداد

بامداد امروز اتفاق افتاد:کشته شدن ۵ نفر در جاده‌های گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده پلیس راه گیلان از کشته شدن سه نفر در حادثه رانندگی محور «فومن ـ سراوان» و دو نفر در کمربندی رودسر در بامداد امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس , مهیار رستگار با اشاره به اینکه تمام محورهای مواصلاتی گیلان باز است، اظهار کرد: مشکل و محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان نداریم و شرایط مهیاست تا رانندگان با رعایت مقررات، تردد ایمنی در جاده‌های گیلان داشته باشند.hadese

وی به دو حادثه رانندگی در جاده‌های گیلان در بامداد امروز اشاره کرد و افزود: ابتدای امروز پنج نفر در حوادث رانندگی استان کشته شدند.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه در محور «فومن ـ سراوان» دو دستگاه وسیله نقلیه با همدیگر برخورد کردند، تصریح کرد: یک دستگاه تریلر کشنده و یک دستگاه پیکان وانت با همدیگر برخورد کردند و در این حادثه سه نفر از سرنشینان پیکان وانت جان خود را از دست دادند.

رستگار به حریق در خودروی پیکان وانت مذکور اشاره کرد و گفت: تصادف مذکور شرایط دلخراش و ناگواری را ایجاد کرده است.

وی با اشاره به واژگونی و از مسیر خارج شدن سواری پژو در کمربندی شهر رودسر در صبح امروز، بیان کرد: خستگی و خواب‌آلودگی دلیل واژگونی خودروی مذکور است و دو سرنشین آن جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راه گیلان با توصیه به رانندگانی که قصد تردد شبانه دارند، خاطرنشان کرد: رانندگان باید استراحت کافی داشته باشند و اگر هنگام رانندگی احساس خواب آلودگی کردند، بدون اینکه مسیر را ادامه دهند، وسیله نقلیه را متوقف کرده و در گوشه‌ای ایمن استراحت کنند.

رستگار یادآور شد: اگر در زمان رانندگی لحظه‌ای کوتاه چشمان راننده بسته شود و توجه لازم به رانندگی نداشته باشد، حادثه‌ای تلخ رقم زده می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از رانندگان ممکن است به دلیل خلوتی جاده و شرایط موجود در مسیر رانندگی شبانه را ترجیح دهند، اظهار کرد: افزایش خطر در رانندگی شبانه وجود دارد و ابتدا باید آمادگی و توانایی رانندگی شبانه را برای خود فراهم کنیم.

tel final1

Share