مدیر کل آموزش و پرورش گیلان مطرح کرد

بازنشستگی هزار نیروی آموزش و پرورش گیلان/استفاده از تمام ظرفیت ها برای تحقق پیام سال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از بازنشستگی یک‌هزار نفر نیروی این نهاد خبر داد و گفت: این امر در حالی صورت گرفت که حتی یک نفر ورودی نداشتیم.

hajati0379
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس , مهدی حاجتی با اشاره به اینکه تعطیلی مدارس در ۱۴ فروردین شایعه بود، اظهار کرد: امروز در آغاز سال تحصیلی سال ۹۵ دانش‌آموزان به مدرسه رفتند و سر کلاس‌ها حاضر شدند.

وی با بیان اینکه امسال مراسم بزرگداشت هفته مقام معلم را در پیش داریم، تصریح کرد: از اکنون برای هفته بزرگداشت مقام معلم در اردیبهشت ماه برنامه‌ریزی می‌کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان تولید نیروی انسانی را جزو رسالت معلمان دانست و گفت: همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان نیز برگزار می‌شود که در حوزه آموزش و پرورش یک‌هزار شهید داریم که ۱۵۶ شهید معلم و بقیه شهدای دانش‌آموز هستند.

وی درباره فعالیت آموزش و پرورش در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش و پرورش از ظرفیت نیروی انسانی برای تحقق پیام سال استفاده می‌کنیم.

حاجتی با اشاره به اینکه امسال سال گذشته یک‌هزار نفر نیروی آموزش و پرورش گیلان بازنشسته شده بودند، یادآور شد: این امر در حالی صورت گرفت که حتی یک نفر ورودی نداشتیم اما نظام حق‌التدریس را کاهش دادیم.

وی پرورش انسان را رسالت اصلی آموزش و پرورش عنوان کرد و یادآور شد: برای تحقق پیام سال از امکانات، فضا، تجهیزات، نیروی انسانی و… استفاده می‌کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به امتحانات دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: در حوزه ابتدایی ارزشیابی توصیفی داریم و دانش آموزان با امتحان خود را محک می‌زنند و برای کنکور آماده می‌کنند.

tel final1

Share