همزمان با ایام نوروز

بازدید مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت از بیمارستان و مراکز درمانی آستارا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همزمان با ایام نوروز، معاون برنامه ریزی و مدیریت پاسخگویی دفتر مشاور وزیر و مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رأس هیأتی از بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان مرزی بندر آستارا بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا ،همزمان با ایام نوروز، معاون برنامه ریزی و مدیریت پاسخگویی دفتر مشاور وزیر و مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رأس هیأتی از بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان مرزی بندر آستارا بازدید کرد.

۵۷۷۴۲«دکتر فریدون خیری» در رأس هیأتی متشکل از «دکتر محمدتقی آشوبی»، قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان از بخش های مختلف بیمارستان شهید دکتر بهشتی بندر مرزی آستارا بازدید کرد و در جریان چگونگی خدمت رسانی به مراجعین قرار گرفت.

مسئولان مذکور پس از بازدید از تنها بیمارستان فعال شهرستان، با حضور در محل احداث بیمارستان ۱۳۲ تخت خوابی آستارا، روند پیشرفت این پروژه را از نزدیک بررسی کردند و در خصوص چگونگی تجهیز آن مذاکراتی را انجام دادند.

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از گفت و گویی کوتاه در زمینه اتمام این پروژه مهم بهداشتی و درمانی، از بخش ها مختلف بیمارستان جدید الاحداث شهرستان که پس از بهره برداری علاوه بر هموطنان، پاسخگوی مراجعین از کشور جمهوری آذربایجان خواهد بود، بازدید کرد.

مسئولان حاضر در پایان این بازدید با حضور در مرکز بهداشتی و درمانی شبانه روزی و پایگاه اورژانس لوندویل نحوه خدمت رسانی به بیماران و مراجعین را ارزیابی کردند.

«ولی داداشی»، منتخب مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، در این بازدید در کنار مسئولان کشوری و استانی حضور داشت.

tel final1

Share