در نوروز 95

بازدید سرزده وزیر اقتصاد از جاذبه های گردشگری شاخص گیلان+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزیر اقتصاد و دارایی در دومین روز از نوروز ۹۵ در جریان برنامه های کاری خود بطور سرزده از موزه میراث روستایی گیلان، بنای تارخی قلعه رودخان وشهرک تاریخی ماسوله به عنوان مهمترین مراکز گردشگری استان بازدید بعمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی طیب نیا در دومین روز از سال نو از قلعه رودخان، ماسوله و موزه میراث روستایی گیلان بازدید کرد.

وزیر اقتصاد و دارایی در دومین روز از نوروز ۹۵ در جریان برنامه های کاری خود بطور سرزده از موزه میراث روستایی گیلان، بنای تارخی قلعه رودخان وشهرک تاریخی ماسوله به عنوان مهمترین مراکز گردشگری استان بازدید بعمل آورد.

 علی طیب نیا در جریان این بازدید یکروزه ازنزدیک با جشنواره نوروزی این استان در اکوموزه آشنا شد.

اجرای موسیقی سنتی،پخش مستند موزه میراث روستایی، برگزاری برنامه های فرهنگی نوروز خوانی،رابچره، عروس گوله، برگزاری ایستگاه نقاشی و نیز لافند بازی از مهمترین برنامه های این اکو موزه در ایام نوروز است.

موزه میراث روستایی گیلان با ۲۶۳ هکتار وسعت، با هدف آشنا کردن گردشگران و مسافران نوروزی با فرهنگ،آیین و رسوم سنتی مردم گیلان و نیز ایجاد شور و نشاط عمومی جشنواره نوروزی خود را طی روزهای گذشته آغاز نموده که گردشگران طی بازدید از آن، با شیوه و سبک زندگی پیشینیان و اقوام گذشته گیلان آشنا می شوند.

۴۲۱۳۳۹۹۱۷_۸۶۰۶۶_۶۸۰۰۲۲۹۶۰۱۸۱۷۷۹۱۴۴۷_-_Copy photo_2016-03-23_11-03-54

tel final1

Share