یگ گام تا میزبانی منطقه آزاد انزلی از مسابقات جهانی

بازدید رئیس سازمان جهانی فوتبال ساحلی از امکانات منطقه آزاد انزلی/جان کاسکو:احساس می کنم در بین اعضای خانواده خودم هستم+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و رئیس سازمان جهانی فوتبال ساحلی یکی از جاذبه های خوب ورزش را نزدیک کردن مردم به همدیگر دانست و گفت: ورزش همه ی انسان ها را به مانند خانواده دور هم جمع می کند و امروز احساس می کنم در بین اعضای خانواده خودم هستم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا « جان کاسکو »  رئیس سازمان جهانی فوتبال ساحلی به منظور بازدید از امکانات و زمین های ساحلی گیلان جهت اخذ میزبانی منطقه آزاد انزلی در دور مقدماتی مسابقات جهانی فوتبال ساحلی، وارد استان شد.

DSC_0070به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی , در نشستی که با حضور مدیرعامل منطقه آزاد انزلی , رئیس مجمع نمایندگان گیلان و رئیس سازمان جهانی فوتبال ساحلی برگزار شد, پریا شهریاری، رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی کشور گفت:با توجه به شرایط آب و هوایی فصل پاییز برای برگزاری مسابقات درگیلان مناسب است.

شهریاری در ادامه افزود:آقای کاسکو تاکنون از امکانات موجود در کشور رضایت دارد و باور نمی کرد که ایران چنین امکاناتی داشته باشد.

شهریاری به کسب مقامهای بین المللی و جهانی فوتبال ساحلی ایران اشاره کرد و گفت:گیلان یکی از قطبهای فوتبال ساحلی کشور است و تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی از گیلان هستند.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی کشور در پایان یادآور شد:درصورتی که مجموعه ورزشی با امکانات و استانداردهای لازم درمنطقه آزاد انزلی احداث شود میزبانی مسابقات جهانی فوتبال ساحلی را می توانیم به گیلان واگذار کنیم.

DSC_0065تعامل مسوولان گیلان برای کسب میزبانی

مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نیز حضور مسوولا ندر این جلسه را بیانگر تعامل موجود بین دستگاه ها و مسئولان اجرایی دانست و اظهار کرد:با توجه به تعامل موجود انتظار داریم میزبانی این دوره از مسابقات به استان گیلان واگذار شود و می توانیم میزبان خوبی برای برگزاری مسابقات باشیم.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در ادامه این جلسه عنوان کرد:با توجه به توانمند یپتانسیل منطقه آزاد انزلی می توانیم مسابقات را به شکل خوبی برگزار کنیم و امیدواریم میزبانی مسابقات به گیلان واگذار گردد و همه گونه همکاری در جهت برگزاری مسابقات به بهترین وجه ممکن انجام می شود.

احداث مجتمع ورزشی ساحلی برای منطقه آزاد انزلی کار دشواری نیست

DSC_0053رضا مسرور مدیرعامل منطقه آزاد انزلی خطاب به کاسکو اظهار کرد:مردم گیلان به مهمان نوازی معروفند و شما هیچ دغدغه ای در خصوص میزبانی مسابقات نخواهید داشت.
مسرور اضافه کرد:همه امکانات استان برای برگزاری خوب این دوره از مسابقات فراهم خواهد شد و  قول خواهیم داد تا به بهترین شکل ممکن مسابقات جهانی فوتبال ساحلی را درگیلان برگزار کنیم.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی به ساخت مجتمع بندری کاسپین به عنوان بزرگترین بندر درحال ساخت دریای کاسپین اشاره کرد و گفت: با توجه به این موضوع ساخت یک مجتمع ورزشی ساحلی برای ما کار دشواری نیست و امیدواریم نظر مساعد شما را برای برگزاری مسابقات جهانی در این منطقه فراهم کنیم.

کاسکو:احساس می کنم در بین اعضای خانواده خودم هستم

جان کاسکو  رئیس سازمان جهانی فوتبال ساحلی یکی از جاذبه های خوب ورزش را نزدیک کردن مردم به همدیگر دانست و گفت: ورزش همه ی انسان ها را به مانند خانواده دور هم جمع می کند و امروز احساس می کنم در بین اعضای خانواده خودم هستم.

کاسکو گفت:نه تنها امیدوارم که امسال مسابقات جهانی در گیلان برگزار شود بلکه امیدوارم در سالهای آینده نیز علاوه بر ورزش ، روابط سیاسی و تجاری و اقتصادی و گردشگری با کشور شما داشته باشیم و این روابط ادامه داشته باشد.

وی در پایان گفت: تورنمنتی را به نام دریای کاسپین در این منطقه برگزار خواهیم کرد.

Share