در دومین روز از سال ۹۵

بارش برف محورهای کوهستانی استان گیلان را سفید پوش کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سامانه بارشی که از روز گذشته در استان حاکم شده باعث بارندگی در جاده ها و بارش برف در محورهای کوهستانی گردیده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در دومین روز از فصل بهار ، بارش برف محورهای کوهستانی استان را سفید پوش کرد .photo_2016-03-22_14-48-50
سامانه بارشی که از روز گذشته در استان حاکم شده باعث بارندگی در جاده ها و بارش برف در محورهای کوهستانی گردیده است .
ایرانپرست مدیر راهداری راه و شهرسازی گیلان افزود: در دومین روز از سال ۹۵ و آغار فصل بهار، برف در محورهای کوهستانی در حال بارش میباشد ، بطوریکه بیشترین برف در محور اسالم به خلخال حدود ۱۵ سانتیمتر گزارش شده است ، در محور سیاهکل به دیلمان و ارتفاعات املش ، برف به ارتفاع ۱۰ سانتیمتر بر زمین نشسته و در ارتفاعات رودبار بارش برف در حد سفید پوش میباشد . در ماسوله نیز تا این ساعت حدود ۵ سانتیمتر برف در سطح جاده ، چهره زمستانی را به این منطقه زیبا گردشگر پذیر نمایان کرده است . لازم به توضیح است که به همت و تلاش راهداران ، کلیه جاده ها باز و تردد در آنها امکانپذیر میباشد.
. ایرانپرست در ادامه اشاره کرد که جهت تردد در محورهای کوهستانی با توجه به لغزندگی سطح جاده توصیه میگردد لوازم و تجهیزات زمستانی شامل زنجیر چرخ و .. به همراه داشته باشند و همچنین با عوامل پلیس راه و راهداری همکاری لازم را مبذول فرمایند و شماره تلفنهای ۰۱۳۳۳۳۱۱۱۱۱ و ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راه و شهرسازی گیلان بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی از آخرین وضعیت راهها ، کانال ارتباطی https://telegram.me/rahshahrsazygilan آخرین اخبار و اطلاعات در بخش راه و شهرسازی و پیامک ۱۰۰۰۰۰۱۴۱ جهت انتقادات و پیشنهادات اعلام میگردد.

tel final1

Share