فرمانده انتظامي شهرستان رودسر خبرداد

ایستگاه بازرسی رودسر آخرین توقفگاه سارقان و زورگیران/از کشف پول رایج بلاروس تا جواهرآلات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سارقان حرفه ای با ۲۰ فقره سرقت در ایستگاه بازرسی شهرستان رودسر با هوشیاری ماموران انتظامی دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سارقان حرفه ای با ۲۰ فقره سرقت در ایستگاه بازرسی شهرستان رودسر با هوشیاری ماموران انتظامی  دستگیر شدند.

سرهنگ رمضانعلی پورقاسم در تشریح این خبر گفت: مامورن انتظامی ایست بازرسی چابکسر این شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پراید با ۳ سرنشین مشghasemکوک شده و این خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، یک رشته زنجیر طلا، دو گوشواره، یک پلاک طلا، سه حلقه انگشتر نقره، سه حلقه انگشتر طلا، یک رشته گردبندطلا، سه حلقه النگوی بریده شده طلا و مقداری موادمخدر شیشه و مقدار زیادی پول رایج کشور بلاروس کشف کردند.

وی با اعلام اینکه ۳ سه سرنشین ۳۴ و ۴۰ ساله  این خودرو که اهل و ساکن اردبیل و البرز می باشند دستگیر شدند، بیان داشت: متهمان تاکنون به ۲۰ فقره سرقت و زورگیری در استان های قم، کرج و شهرستان های آمل، بابل، رامسر نوشهر و چالوس اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ارزش تقریبی اموال کشف شده از سارقان را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرده و اظهار داشت: تحقیقات پلیس جهت کشف سرقت های احتمالی دیگری از این سارقان ادامه دارد.

سرهنگ پورقاسم در خاتمه با تاکید بر اینکه مجموعه انتظامی شهرستان سعی در افزایش احساس امنیت مردم و سلب تحرک از مجرمان و مخلان نظم عمومی را دارد، خاطرنشان کرد: مشارکت مردم با پلیس ضامن استقرار امنیت پایدار در جامعه است.

Share