فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان

امروز دشمنان ما اراذل و اوباش را وارد صحنه کردند/جبهه نبرد با دشمن به بیرون مرزهای کشور منتقل شده است/بعضی‌ دشمنی‌ها از ناحیه دوستان بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان گفت: امروز جبهه نبرد با دشمن به بیرون مرزهای کشور منتقل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،سردار محمدعلی حق‌بین عصر امروز در مراسم سومین روز شهادت مدافع حرم «جمال رضی» در آستانه اشرفیه با گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: شهدا با نثار جان خود دیوار مستحکمی درست کردند که سال‌هاست پشت آن مقاومت می‌کنیم و سختی‌هایی که دشمنان برای ما رقم زدند را پشت سر می‌گذاریم.

۲۰۱۶۰۳۰۷۱۵۳۹۳۳_haghbin125وی با بیان اینکه امام (ره) به ما یاد داد که روی پای خود بایستیم، افزود: در برخی نقاط آسیب‌هایی دیده‌ایم که از ناحیه دشمن بود و جای گله‌مندی نیست زیرا دشمن کارش دشمنی است اما بعضی‌ دشمنی‌ها از ناحیه دوستان بود که از آنها انتظار اشتباه و دشمنی نمی‌رود.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان ادامه داد: امروز دشمنان ما اراذل و اوباش را وارد صحنه کردند و آموزش دادند تا در مقابل ما قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز نبرد با دشمن ۲ هزار کیلومتر دورتر از مرزهای ایران منتقل شده است، تصریح کرد: بسیاری از جوانان ما برای نبرد با دشمن اعلام آمادگی کرده‌اند و دشمنان نمی‌توانند به مرزهای ما نزدیک شوند.

حق‌بین امنیت کشور را مدیون خون شهدا دانست و گفت: امروز با حضور جوانان جبهه دشمن شکافته شد و زمانی که آنها این مسئله را می‌بیند مجبور می‌شوند در عرصه‌های سیاسی خط و نشان بکشند.

وی با تصریح بر اینکه دشمن جرأت نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارد، اظهار کرد: امروز جنگ در گردنه‌هاست و اگر دشمنان عربده‌کشی کنند باید جلوی آنها بایستیم و حق و حقوق خود را بگیریم.

فرمانده با بیان اینکه شهدای جوان ما با خون خود درخت نوپای انقلاب را همچنان آبیاری می‌کنند، خاطرنشان کرد: باید قدردان این نعمت باشیم.

وی گفت: نگران حضور دشمن نیستیم هر چند دشمن به طور مداوم در فکر رقم زدن نقشه‌های دیگر است اما نگران این مسئله هستیم که چرا عده‌ای در داخل کشور متوجه بعضی رفتارها نیستند.

حق‌بین با تأکید بر اینکه دیگر جای اشتباه کردن نیست، متذکر شد: کوچک‌ترین اشتباه به دشمن فرصت نفوذ در هر عرصه‌ای را می‌دهد بنابراین دیگر نمی‌توانیم در مقابل رفتارها بی‌تفاوت باشیم.

وی از برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید رضی با حضور گسترده مردم قدردانی کرد و یادآور شد: امنیت امروز کشور مدیون خون شهدای جوان ما است.

tel final1

Share