فرماندار رشت خبرداد

افزایش ۶.۵ درصدی حضور مهمانان نوروزی در رشت/از حضور مسافران کاسته نشده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان رشت از افزایش ۶.۵ درصدی حضور مهمانان نوروزی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا , فرماندار شهرستان رشت از افزایش ۶.۵ درصدی حضور مهمانان نوروزی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سیدعیسی مهدوی ، با اشاره به استقبال از مهمانان نوروزی، اظهار کرد: با وجود هوای نامساعد، باد گرم و بارندگی که در روزهای نخست تعطیلات نوروزی داشتیم، از حضور مسافران کاسته نشده است و نسبت به مدت مشابه در سال قبل شاهد افزایش ۶.۵ درصدی حضور مهمانان نوروزی در شهرستان بوده‌ایم.mahdavi0857

وی افزود: شرایط جوی تاثیری در مسافرت‌ها ندارد و مسافرت‌ها در گیلان قطع نشده است و طبق پیش‌بینی‌ها در نیمه دوم تعطیلات شاهد حضور بیشتر مسافران نیز خواهیم بود.

فرماندار رشت گفت: ۱۵۸ واحد اقامتی نظیر هتل، هتل آپارتمان‌ها و خانه مسافرها برای اسکان مهمانان نوروزی در شهرستان رشت در نظر گرفته شده است. طبق آخرین گزارش، مراکز مذکور بیش از ۵۰ درصد پذیرش مسافر داشتند.

مهدوی بیان کرد: ۱۳۴ مدرسه و هزار و ۲۰۰ کلاس درس در شهرستان رشت برای اسکان فرهنگیان و پذیرایی از مهمانان فرهنگی در نظر گرفته شده که به دلیل استقبال مهمانان فرهنگی اکثر ظرفیت‌ها در مدارس هم تکمیل شده است.

tel final1

Share