فرماندار رودسر ازاجرای کامل طرح هادی در روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان خبر داد

افتتاح و بهره‌برداری از سه طرح بنیاد مسکن در شهرستان رودسر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار رودسر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام دهم شیعیان و تبریک به مناسبت سی و هفتمین سال تأسیس بنیاد مسکن گفت :سطح کیفی وکمی فعالیت بنیاد مسکن در شهرستان رودسر رشد چشمگیری داشته و اجرای طرحهای هادی و صدور سند مالکیت در شهرستان افزایش یافته است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ،فرماندار رودسر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام دهم شیعیان و تبریک به مناسبت سی و هفتمین سال تأسیس بنیاد مسکن گفت :سطح کیفی وکمی فعالیت بنیاد مسکن در شهرستان رودسر رشد چشمگیری داشته و اجرای طرحهای هادی و صدور سند مالکیت در شهرستان افزایش یافته است .

۲۰۱۶۰۴۱۱_۱۰۴۶۲۰نماینده عالی دولت در ادامه سخنان خود با اشاره به ارتقاء رتبه سازمانی شهرستان در سطح استان افزود : رتبه سازمانی شهرستان در سطح استان از درجه ۳ به درجه ۲ ارتقاء پیدا کرده و این باعث افتخار شهرستان بوده و نشانه تلاش و کوشش همه مسئولان و همچنین کارهای انجام شده در سطح روستاهای این شهرستان می باشد .

فرماندار شهرستان رودسر از اجرای کامل طرح هادی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان خبر داد و گفت : این رقم در سال ۹۳ حدود ۶۰ درصد و در سال ۹۴ به ۱۰۰ درصد ارتقاء پیدا کرده است  .

وی همچنین به صدور ۴۰۴ جلد سند مالکیت روستایی در سال گذشته اشاره نمود و افزود : این رقم نسبت به سال ۹۳ که ۲۱۳ جلد بوده دو برابر رشد را نشان می دهد و تاکنون بیش از ۹۰۰۰ جلد سند مالکیت روستایی صادر شده است .

وی با بیان اینکه در سال گذشته یک هزار و ۲۳۵  واحد مسکونی در سطح روستاهای شهرستان مقاوم سازی شده تصریح کرد: امسال ۵۴ واحد مسکن مهر در شهرستان رودسر به صاحبان آن ها واگذار می شود.

tel final1

Share