باقری خطیبانی در جلسه عصر امروز شورا

افتتاح خط بی آر تی رشت به درازا کشیده است/مردم نارحت هستند کرایه تاکسی ها مجددا بررسی شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خطیبانی با بیان اینکه افتتاح خط بی آر تی به درازا کشید است گفت : اگر طرح بی ار تی طرحی ورشکسته است اعلام کنیم اگر هم قرار است به نتیجه برسد بیاییم جدی بگیریم و این طرح را راه اندازی کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، یکصد و سی وهفتمین جلسه شورای شهر رشت با تاخیر یک ساعته و با دستور کار بررسی بخش هزینه بودجه ۹۵ شهرداری برگزار شد.

-_-۰۷به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , در یکصد و سی وهفتمین جلسه شورای شهر رشت باقری خطیبانی به بیان گلایه های از عملکرد شهرداری پرداخت.
باقری خطیبانی در مورد انحلال و ادغام سازمانها در شهرداری گفت : اگر انحلال وجود ندارد پس ادغام از کجا آمده و دستور را از چه کسی گرفته اند .
وی که بریده بریده و مختصر به معضلات شهری اشاره می کرد افزود : مردم ناراحت هستند و برای اضافه شدن کرایه تاکسی ها باید دوباره این مسئله در شورا بررسی شود همچنین ایجاد شدن دوباره سکو های بانک شهر در سطح شهر با چه مجوزی انجام شده است . بحث شهر بازی هم باید جدی بررسی شود.
خطیبانی با بیان اینکه افتتاح خط بی آر تی به درازا کشید است گفت : اگر طرح بی ار تی طرحی ورشکسته است اعلام کنیم اگر هم قرار است به نتیجه برسد بیاییم جدی بگیریم و این طرح را راه اندازی کنیم.
این عضو شورا ادامه داد : تمام نامه هایی که شورا به شهرداری میزند رونوشتش به تمام اعضای شورا داده می شود اما پاسخی از سوی شهرداری ارائه نمی شود ، ما طبق قانون می توانیم با شهردار برخورد کنیم که این منوط به همکاری همه اعضای شورا است که متاسفانه برخی از اعضا در این خصوص کمکی نمی کنند.

گفتنی است،در جلسه عصر امروز شورای شهر رشت بودجه پیشنهادی ۸۵۰ میلیارد تومانی سال ۹۵ شهرداری رشت به تصویب شورای اسلامی شهر رشت رسید.

tel final1

Share