از سوی فرماندار رشت

اعتبارنامه نمایندگان مردم گیلان در خبرگان رهبری و منتخب مردم شهرستان رشت تقدیم شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان رشت عصر پنجشنبه در مراسم تقدیم اعتبار نامه این نمایندگان منتخب مردم استان گیلان که با حضور اعضای هیات اجرایی برگزار شد، گفت: حضور باشکوه و گسترده مردم روز هفتم اسفندماه ۹۴ درپای صندوق رای برگ زرین دیگری در کشور رقم زد که می تواند بشارت خوبی برای آینده ایران اسلامی باشد.

Photo4به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان رشت عصر پنجشنبه در مراسم تقدیم اعتبار نامه این نمایندگان منتخب مردم استان گیلان که با حضور اعضای هیات اجرایی برگزار شد، گفت: حضور باشکوه و گسترده مردم روز هفتم اسفندماه ۹۴ درپای صندوق رای برگ زرین دیگری در کشور رقم زد که می تواند بشارت خوبی برای آینده ایران اسلامی باشد.
سید عیسی مهدوی افزود: درانتخابات هفتم اسفندماه گذشته ، از سه نماینده منتخب مردم شهرستان رشت، یک نفر با رای قطعی مردم در مرحله اول انتخاب شد .
وی اضافه کرد: همچنین چهار نماینده مردم گیلان در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز انتخاب شدند.
وی با اشاره به شعار امسال و اقدامات دولت تدبیر و امید در عرصه های داخلی و دیپلماسی خارجی ادامه داد: با اقدامات انجام شده از سوی دولت تدبیر و امید زمینه مناسبی در بخش های اقتصادی فراهم شده است.
مهدوی تصریح کرد: برای رفاه و ارتقای وضعیت اقتصادی مردم و توسعه و عمران کشور و درجهت تحقق شعار امسال دستگاههای اجرایی و نمایندگان مجلس شورای در کنار هم تلاش کنند.
نماینده مردم شهرستان رشت در نهمین و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از مردم و تمامی دست اندرکاران برگزار کننده انتخابات بویژه فرمانداری شهرستان رشت گفت: وظیفه سنگینی بر دوش ما گذاشته شده که امیدواریم بتوانیم هرچه بهتر از گذشته این مسئولیت را انجام بدهیم.
غلامعلی جعفرزاده منتخب مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات خوب و سالمی برگزارشد، و امیدواریم مرحله دوم انتخابات نیز به سلامت برگزار شود.
در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رشت از مجموع ۲۵۹ هزار و ۴۴۲ آرای صحیح ماخوذه غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با کسب ۹۰هزار و ۹۲۱ رای به مجلس راه یافت و جبار کوچکی نژاد با کسب ۵۸هزار و ۹۲۲ رای و سید علی آقازاده داوساری با کسب ۵۸ هزار و ۳۹۷ رای و سید ولی الله عظمتی با کسب ۵۳ هزار و ۳۹۲ رای و محمدصادق حسنی جریابی با کسب ۴۳ هزار و ۶۰۲رای به مرحله دوم راه یافتند.
همچنین در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان گیلان از مجموع یک میلیون و ۱۷۳ هزار و ۲۴۱ رای ماخوذه، سید علی حسینی اشکوری با کسب ۳۵۴ هزار و ۹۱۸ رأی ، زین العابدین قربانی با کسب ۳۳۱ هزار و ۲۸۳ رأی ، رضا رمضانی با کسب ۳۳۰ هزار و ۶۰۶ رأی و احمد پروائی با کسب ۳۰۵ هزار و ۷۳ رای حائز اکثریت نسبی آرا شده اند.

tel final1

Share