استقبال مسافران نوروزی از بندرگاه انزلی+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،با توجه به برنامه ریزیهای به عمل آمده برای مسافران نوروزی که از اقصی نقاط کشور به استان گیلان عزیمت نمودند، یکی از اصلی ترین جاذبه های بندر انزلی، بازدید از بندرگاه انزلی و جاذبه های گردشگری دریایی آن می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،با توجه به برنامه ریزیهای به عمل آمده برای مسافران نوروزی که از اقصی نقاط کشور به استان گیلان عزیمت نمودند، یکی از اصلی ترین جاذبه های بندر انزلی، بازدید از بندرگاه انزلی و جاذبه های گردشگری دریایی آن می باشد.

از ۲۸ اسفند سال ۹۴، مسافران نوروزی همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر از بندرگاه و کلیه تاسیسات آن بازدید و با امکانات بنادر آشنا شدند.

در این بازدیدها، نمایندگان بندر ضمن استقبال از بازدید کنندگان، با هدایایی از قبیل شیرینی و گل، بروشور اطلاعات بندری و اطلاعات ایمنی سفرهای دریایی را به مراجعه کنندگان ارایه نمودند و آنان ضمن اظهار خرسندی از پیشرفتهای انجام شده، از سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان سازمانی پیشرو در توسعه و آبادانی کشور تقدیر کردند.

ضمنا هر روزه مسافران دریایی خواستار مسافرتهای ساحلی و همچنین مسافرتهای تفریحی بودند و استقبال چشمگیر و حتی بیش از ۵۰ درصد رشد نسبت به سال گذشته بود.

علاقه مندان سفرهای دریایی ضمن پرسش و پاسخ در رابطه با چگونگی سفر به کشورهای همسایه ، علاقه مندی خود را به این نوع سفرها اعلام می نمودند.

شایان توجه است نمایندگان اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از تاریخ ۲۵/۱۲/۹۴ الی ۱۵/۱/۹۵ در شهرهای ساحلی استان گیلان (آستارا، چمخاله، کیاشهر) با استقرار اکیپهای نوروزی، اطلاعات جامعی را به مسافران نوروزی ارایه می کنند.

tel final1

Share