نماینده منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری

از هیچ کس،حمایت نکرده و نخواهم کرد/حمایت بنده از فرد خاصی را تکذیب کرده و دروغ محض میدانم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری هرگونه حمایت خود از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رشت را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیل خبر ،نماینده منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری هرگونه حمایت خود از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رشت را تکذیب کرد.

image650385-768x578حجت الاسلام شیخ احمد پروایی نماینده منتخب مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک سال نو به مردم عزیز استان  ودعوت مردم به شرکت پرشور و دشمن شکن در دور دوم انتخابات در برخی از حوزه های انتخابیه و آرزوی صحت و سلامت و طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری (دامت برکاته) اعلام داشت: این جانب از هیچ کس، حمایت نکرده و نخواهم کرد و اینکه برخی اشخاص در شبکه های اجتماعی مطالبی در مورد اعلان حمایت از فرد خاصی را پخش کرده اند، تکذیب کرده و دروغ محض میدانم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم که با لطف خداوند وعنایت حضرت ولی عصر عج هر کس که به صلاح دین و دنیای مردم کار میکند انتخاب شود، والبته مردم عزیز استان باید در انتخاب خود دقت داشته باشند و افراد اصلح را انتخاب کنند.

گفتنی است کانال رسمی تلگرام یکی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رشت از اعلام حمایت حجت الاسلام پروایی از وی خبر داده بود.

tel final1

Share