مراسم افتتاح پروژه ملی بازآفرینی بافت فرهنگی تاریخی شهر رشت

از تبریک تولد دختر شهردار تا تمجید از صفا و صمیمیت مردم رشت/داریوش ارجمند:در دنیایی که امروز همه به دنبال کمیت هستند امروز یک کار کیفی در رشت انجام شده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان با بیان اینکه اتفاق بزرگی در رشت رقم خورده است اظهار کرد:در دنیایی که همه به دنبال کمیت هستند امروز یک کار کیفی در رشت انجام شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا داریوش ارجمند بازیگر تئاتر،سینما و تلویزیون کشورمان که از جمله میهمانان ویژه مراسم افتتاح پروژه ملی بازآفرینی بافت فرهنگی تاریخی شهر رشت بود با بیان اینکه گیلان قلب سبز و تپنده کشور است اظهار کرد:اقدامی که در شهر رشت رخ داد بسیار شایسته است.IMG_1131

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , ارجمند به خاطرات خود از حضورش در رشت اشاره کرد و گفت:به همراه ناصر تقوایی برای ساخت پروژه ای ۸ ماه در رشت بودم و نقش میرزا کوچگ جنگلی را داشتم اگرچه آن نقش به سرانجام نرسید و من در فیلم دیگری نقش ناخدا خورشید را بازی کردم اما با حضور خود در رشت عمیقا باور کردم که هرآنچه در مورد قلب پاک , صفا و صمیمیت مردم رشت می گویند حقیقت دارد.

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان با بیان اینکه اتفاق بزرگی در رشت رقم خورده است اظهار کرد:در دنیایی که همه به دنبال کمیت هستند امروز یک کار کیفی در رشت انجام شده است.

ارجمند تاکید کرد: اجرای پچنین روژه هایی ماندگار خواهد بود حتی اگر در این زمینه هزینه های زیاد هم انجام شده باشد باز هم ارزشمند است چون به کیفیت رسیده است.

ارجمند فرهنگ ایرانی اسلامی را یک فرهنگ کیفی دانست و نه کمی و در ادامه یادآور شد:متاسفانه کمیت های روزگار ما را از کیفیت دور کرده است.

وی افزود:همه ی انسان های بزرگ تاریخ ما انسان های کیفی بودند.فرزندان حضرت زهرا انسان های کیفی بودند که با تعداد اندک در مقابل هزاران نفر ایستادند و پیروز شدند.در دفاع مقدس هم همینطور بود.ما ضرب المثلی داریم با این عنوان که «یکی مرد جنگی به از صد هزار»

ارجمند در پایان با تمجید مجدد از مسوولان بابت احداث پروژه پیاده راه از محمدعلی ثابت قدم به عنوان یکی از جوانترین شهرداران ایران نام برد و از او برای اجرای این طرح تشکر کرد.

از نکات جالب توجه سخنان داریوش ارجمند این بود که وی از فرصت استفاده کرد و در روز میلاد حضرت فاطمه (س)در پایان تولد دختر محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت را به وی تبریک گفت.

گزارش تصویری مراسم افتتاح پروژه ملی بازآفرینی بافت فرهنگی تاریخی شهر رشت در اینجا و اینجا قابل مشاهده است.

خبرنگار:سینا هوشمند

tel final1

Share