در یادواره شهدای مدافع حرم

ادبیات احمدی نژادی،احمدی نژاد در آمل / از کی خسته است تا از مردم بپرسید/من نوکر نوکرتر مردم هستم/شما مردم ۱۶سیلندر دوسوپاپ هستین و من تک سیلندر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمدی نزاد گفت:شما مردم آمل به مانند دیگر مردم در کشور ۱۶سیلندر دوسوپاپ هستین و من تک سیلندر و امکان آن نیست من بتونم با سرعت نور به شما برسم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از باشگاه خبرنگاران , نخستین یادواره شهید هادی جعفری و شهدای مدافع حرم شهرستان آمل مهمانان ویژه داشت و احمدی نژاد هم حضور پیدا کرده بود ، حاضرین باز هم شاهد ادبیات معروف او بودند.

احمدی+نژاد+در+آمل
متن کامل سخنان احمدی نژاد در شهرستان آمل

خداوند بزرگ را از حضور در جمع عظیم وعزیز شما سپاسگزاریم و صمیم قلب خوشحالم و باورم این است و که امروز در این شهر عزیز خداوند به من سه توفیق بزرگ داده است:

۱-حضور مجدد در استان مازندران و شهرستان آمل که این دیار برای ایران و بسیاری از حق طلبان و عدالت خواهان نامی آشنا است. مردمانی مومن و پرتلاش و مفید برای جامعه که در طول تاریخ سد مهم و تعیین کننده ای در فرهنگ ولایی و علوی ملت ایران داشت.

۲-توفیق حضور در مجلس بزرگداشت شهیدان دفاع مقدس و شهیدان انقلاب و شهیدان گوناگون و حرم. گردهمایی رونمایی از شناخت شهادت که از بهترین گردهمایی هایی است که میتواند تشکیل و برای معرفی عظمت انسانی به کار رود.

۳-توفیق حضور در آستانه میلادامام باقر (ع) که پیشاپیش این میلاد و ماه رجب را تبریک عرض میکنم و از خدا میخواهم که شما را صف رجبیون نگه دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این که جلسه ی امروز راجب انسان های بزرگ است افزود: جلسه ی امروز راجع به انسان های بزرگ است ،انسان هایی که عالم خاکی ظرفیت توسعه و گسترش کلام آن ها را نداشته که در افق بی نهایت پرواز کردند.

وی ادامه داد : همه ی موضوعات عالم به انسان برمیگردد خلق این عالم برای انسان است همیشه باید در مورد انسان صحبت کنیم و همه ی امور عالم به انسان بر میگردد مگر میشود یک مخلوق خدا بی ارزش باشد.

رییس جمهور دولت نهم و دهم گفت : انسان دارای دو بعد زمینی یا حیوانی و بعد آسمانی است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه همه موجودات مهم، عزیز و عظیم هستند چون مخلوق خدا هستند، افزود: برای تک‌تک انسان‌ها باید از خداوند تشکر کنیم و خداوند در خلق موجودات جهان تنها در یک موجود به خود تبریک می‌گوید و آن خلق انسان است، خلقت انسان آنقدر مهم است که خداوند تسلیم شدن در برابر انسان را دستور داده است.

رئیس جمهور سابق کشورمان با اشاره به اینکه تمام برنامه‌ها و رفتارهای دنیا ناشی از نوع نگاه به انسان است، اضافه کرد: انسانی که خدا خلق کرده است دارای ۲ بعد و ۲ ساحت واضح و مشخص است.

وی با بیان اینکه یکی از ابعاد انسان، بعد ساحت زمینی و حیوانی او است، گفت: استعداد انسان در بعد حیوانی نهفته شده است و با تربیت انسانی رشد می‌کند و به آسمان می‌رسد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه انسان‌ها در طول تاریخ به ۲ دسته کلی تقسیم می‌شوند؛ ابتدا کسانی هستند که بعد آسمانی خود را در بعد حیوانی خود به کار می‌گیرند، ادامه داد: این انسان‌ها ثروت و قدرت را انحصاری برای خود می‌خواهند و بقیه باید مطیع باشند می‌خواهند مطلق بر همه حاکم باشند.

وی گفت: این افراد همه خوبی‌ها را برای خود می‌خواهند و آزادی را در انحصار خودشان می‌خواهند، آزاد نیستند، حتی بپرسند چرا تو باید بر ملت‌ها قدرت داشته باشی با همه لشکر خود هجوم می‌آورند، رسانه‌ها را انحصاری در اختیار خود می‌خواهند و برای نابود کردن حق ملت‌ها نقشه می‌کشند و فیلم می‌سازند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: این گونه افراد با ارزش‌های الهی به نام ارزش‌های انسانی انحصاری و دیکتاتوری برای تحمیل به ملت‌ها رفتار و از دین و اهداف دین برای ارضای امیال حیوانی استفاده و دین فروشی می‌کنند و همه چیز را برای بعد حیوانی خود می‌خواهند.

وی افزود: نگاهی به دوره ۴۰۰ ساله استعمار داشته باشیم مشخص می‌شود چه ملت‌هایی متلاشی شدند و داستان‌های دوران استعمار که زنان و مردان را مانند حیوان جا‌به‌جا می‌کردند، نمونه‌ای از این گونه رفتارها است.

او گفت: ۴۰۰ سال توطئه و اشغال‌گری را فقط برای خود برتربینی، برتری‌جویی و تسلط بر دیگران پیش رو گرفتند.

رئیس جمهور دولت نهم و دهم اضافه کرد: امروز در مجامع رسمی سیاست یعنی فن تسلط و غلبه بر دیگران و این افراد خود را مالک همه چیز می‌دانند زمانی که در ساحت حیوانی می‌افتد.

وی افزود: اگر دانش هسته‌ای را همه ملت‌ها استفاده کنند آلودگی ایجاد نمی‌شود و ملت‌ها نگران نمی‌شوند اما می‌گویند هیچ کس نباید داشته باشد و به جای بردن این دانش در کشاورزی و سلامت تبدیل به بمب اتم تبدیل می‌کنند و از آن ابزار کشتار انسان‌ها را می‌سازند.

به گفته احمدی‌نژاد امروز جنگ میکروبی وجود دارد، میکروب‌ها را در آزمایشگاه پرورش می‌دهند، پخش می‌کنند تا در دنیا پادزهر آن را بفروشند.

آنها از دانش اجتماعی و روان‌شناسی اجتماعی برای جنگ، تفرقه، کینه‌جویی برای کشتار مردم و تسلط بر دیگران استفاده می‌کنند.

او ادامه داد: اگر کسی در این میان به دنبال دفاع از کشور خود باشد تروریست اعلام می‌شود، کسانی که وجه حیوانی دادند دنبال جنگ و کشتار هستند البته به ظاهر شعار مردمی سر می‌دهند.

رئیس دولت نهم و دهم گفت: اگر به واسطه پیشرفت، جامعه بشری مجبور شوند پشت ارزش‌های الهی مخفی شوند، تنازع برای بقا و صحنه جنگ برای ارزش بعد حیوانی است اما در مقابل اینها کسانی هستند که از بعد حیوانی عبور کردند، از اسارت زمین آزاد شدند، از نعمت‌ها و غرایض بهره می‌برند اما بعد حیوانی در راستای شکوفایی بعد آسمانی خود به کار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در این بخش با افرادی مواجه می‌شویم که هرکدام از این انسان‌ها با عدالت و مهربانی و انصاف رفتار می‌کنند، خاطر نشان کرد: این افراد مدافع حقوق مردم هستند، این همان انسانی است که باید بعد حیوانی را در بعد انسانی به خدمت بگیرد و انسان کامل کسی است که از بعد حیوانی عبور کرده است و انسان محض و تجلی خداست و شهیدان کسانی هستند که در ساحت انسانی زندگی کردند و همه عالم را در خدمت خود و دیگران به کار گرفتند در یک کلمه شهدای ما انسان شدند و از وجود خود برای نشر کمال انسانی مایه گذاشتند.

احمی نژاد افزود: همه وجود شهدا لطف است برای جامعه نگاه کنید به زندگی شهدا که هر کدام یک داستان جذاب و یک شهاب روشنگر است، و تا ابد به راه شهدا و خانواده شهدا افتخار خواهیم کرد.

وی افزود: سرزمین الهی و نورانی ایران همیشه مهد فرهنگ و تمدن انسانی و الهی بوده است، و این سرزمین مهد آزادی‌خواهی، مهد عدالت‌طلبی، مهد توحید و مهد انسانیت بوده است و شیاطین در طول تاریخ برای زدودن این سرزمین از صفحه تاریخ تلاش کردند.

احمدی‌نژاد گفت: ملت ایران با انقلاب اسلامی، حقیقت انسان‌ها را برملا کرد،انقلاب ملت ایران یک دعوت جهانی است و حاکمیت امام عصر (عج) حاکمیت بعد انسانی بر همه روابط انسانی است.

وی افزود: متاسفانه کسانی که می‌خواهند ذلت ملت ایران را ببینند، خواب‌شان آشفته است و به فضل الهی این آرزو را به گور خواهند برد، انقلاب مردم ایران یک انقلاب عظیم اسلامی است، اصل انقلاب که متن ملت است، «حقیقت ملت است، اراده ملت است، این یک حرکت اسلامی ـ جهانی است.

وی یادآورشد: ولی افرادی در مسیرملت و این رودخانه عظیم و زلال همانند کسانی هستند که در مسیر رودخانه به دور از چشم ماموران شهرداری چند کامیون زباله خالی می کنند ولی رودخانه عظیم تمام زباله را کنار خواهد زد و افرادی که در مقابل اسلام قرار دارند، حقیقت اسلام همه نقش ها را برملا خواهد کرد و زلالیت خود را نشان خواهد داد.

حامیان احمدی نژاد از او خواستند که سکوت را بشکند، پاسخ داد: شما مردم آمل به مانند دیگر مردم در کشور ۱۶سیلندر دوسوپاپ هستین و من تک سیلندر و امکان آن نیست من بتونم با سرعت نور به شما برسم.

یک شهروند آملی که از جانبازان دفاع مقدس و فرهنگی بوده در خصوص دولت فعلی در موضوع برجام پیروز بوده یا نه ؟ احمدی نژاد پاسخ داد: در این مورد از من سوال نپرسید و از مردم سوال کنید.

احمدی نژاد همچنین در پاسخ به سوالی که شهروند آملی از او پرسیده بود در انتخابات سال۹۶شرکت میکنید یا نه گفت: شما مردم کار خودتان را بکنید و ما هم کار خودمان را .

وقتی امام امت با عظمت خود را خادم مردم می دان و رهبرمعظم انقلاب هم با درایت خود را خدمتگزار مردم می دانند

من هم نوکر نوکرتر مردم هستم.

چند دعایی بکنم و التماس دعا….

tel final1

Share