با حضور در بندر انزلی صورت گرفت

ادای احترام وزیر به مقام شامخ شهید بایندر/بازدید از بندر انزلی و تاکید بر گسترش حمل و نقل ترکیبی+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر آخوندی با حضور بر سر مزار شهید بایندر، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا از رشادتهای این شهید بزرگوار تقدیر نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به اتفاق هیئت همراه از بندرگاه انزلی و همچنین حوضچه و کانال بندر انزلی بازدید کرد.۵۱۱۹۷_orig

آخوندیبر روند توسعه بندر و همچنین توسعه ی مسافرتهای دریایی تاکید کرد و افزود: اجرای المانهای مناسب دریا با شهر، مسافرتهای دریایی با نگاه ویژه، توسعه بندر انزلی ,تکمیل زیرساختها و همچنین توجه ویژه به امر سرمایه گذاری بخش خصوصی و اتصال ریل راه آهن سراسری به بندرگاه انزلی باید مورد پیگیری قرار گیرد.

در این بازدید چندین ساعته نعیمی مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان ضمن همراهی، به تشریح عملکرد بندر و همچنین در خصوص زیرساختهای در دست اجرا توضیحاتی بیان کرد

ضمنا وزیر راه و شهرسازی طی نشستی در اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان، به توجه ویژه در خصوص راه کارهای توسعه حمل و نقل ترکیبی اظهاراتی بیان کرد.

همچنین دکتر آخوندی با حضور بر سر مزار شهید بایندر، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا از رشادتهای این شهید بزرگوار تقدیر نمود.

 مزار شهید بایندر در پسکرانه بندرگاه انزلی واقع شده است.

 


tel final1

Share