دیدار شهردار انزلی با امام جمعه شهرستان

امام جمعه:احداث پل ولایت(۲) در انزلی به موقع بود/شهردار:ساخت بازارچه ماهی در دستور کار است/شهرداری انزلی کوچک سازی می شود/اجرای طرح بوستان لاله های سرخ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به احداث پل جدید خاطر نشان کرد : از زحمات عزیزان تشکر می کنیم ، احداث پل ولایت دو به موقع بود اما لازم است همین ابتدا از خطرهای احتمالی آن جلوگیری و نواقص کار برطرف شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از دفتر امام جمعه انزلی , شهردار بندرانزلی به همراه معاونان و چند تن از روسای دستگاهای ذیربط با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین دیدار کرد.

۸۹۵۰۱۰۶۱-۲۰۵۷-۰_XLامام جمعه بندرانزلی در این دیدار با تبریک ایام نوروز به سختی کار و نیت خالص در مجموعه هایی چون شهرداری اشاره کرد و گفت : اگر نیت در خدمت به مردم خدایی و سختی کار نیز بسیار باشد قطعا در نزد پرودگار متعال اجر و ثواب فراوانی دارد.

حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به احداث پل جدید خاطر نشان کرد : از زحمات عزیزان تشکر می کنیم ، احداث پل ولایت دو به موقع بود اما لازم است همین ابتدا از خطرهای احتمالی آن جلوگیری و نواقص کار برطرف شود.

توجه به جمع آوری صحیح زباله در سطح شهر دیگر موضوعی بود که وی در دیدار با شهردار بندرانزلی به آن اشاره کرد و افزود: بسیار مطلوب خواهد بود که اگر مدیریت بهتری در جمع آوری زباله در سطح شهر انجام شود و مشکلات ایجاد شده برطرف گردد.

امام جمعه بندرانزلی در ادامه اولویت بندی در برنامه های آتی شهرستان را بسیار حائز اهمیت برشمرد و تاکید کرد : شرایط متغیر در امور جاری می طلبد که طرح ها و کارهای آتی به صورت فصلی اولویت بندی شده و مورد بررسی قرار دهید و جلسات تخصصی بیشتر با دستگاهای مختلف برگزار و نیازها و منابع شهرستان شناسایی شود.

 حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه تذکراتی که در خطبه های نماز جمعه مطرح می شود به معنای نادیده گرفتن زحمات دوستان نیست اظهار کرد:  دید ما این است که تذکرات مطرح شده قطعا در پیشرفت کار تاثیر گذار است.

وی در ادامه از زحمات شهرداری بندرانزلی به منظور موزائیک کردن و محوطه سازی مصلی شهرستان در سال گذشته نیز تشکر کرد اظهار کرد

همانطور که قبلا نیز گفتیم برای تعیین حدود و شرایط مربوط به عقب نشینی دیوار مصلی، منتظر برگزاری جلسه کارشناسی هستیم

بحث عقب نشینی دیوار مصلی دیگر موضوعی بود که امام جمعه بندرانزلی در پایان دیدار نوروزی خود با شهردار شهرستان به آن اشاره کرد و گفت :چند نوبت مقرر گردیده بود نسبت به تعیین و تکلیف عقب نشینی دیوار مصلی جلسه کارشناسی برگزار شود که تا کنون نشده است، لذا مصلی کما فی السابق آمادگی لازم جهت تصمیم گیری در این خصوص را دارد.

ساخت بازارچه ماهی در دستور کار قرار دارد / سال ۹۴ ، سال دغدغه های مالی بود

۸۹۵۰۱۰۶۱-۲۰۵۷-۵_XLشایان ذکر است شهردار بندرانزلی در ابتدا این دیدار با ارائه گزارشی جامع از وضعیت شهرستان و اقدامات و عملکرد سال گذشته خود به رایزنی ها و تلاش شهرداری برای ساخت بازارچه ماهی اشاره و تصریح کرد: با توجه به اهمیت این موضوع ، ساخت بازارچه ماهی در سال ۹۵ در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم هرچه سریع تر این مهم میسر شود.

رضا پورشعبان سال ۹۴ را سال دغدغه های مالی برشمرد و افزود : سال ۹۴ با کاهش ساخت و ساز، بخش عظیمی از درآمدهای ما نیز کاهش یافت و دولت نیز با عمل نکردن به وعده های خود سال مالی بسیار سختی را برای شهرداری به وجود آورد که سعی ما بر آن بود با تشکیل کارگروهی مشخص این دغدغه ها را مدیریت و کمبودها را تا حدودی کنترل کنیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان به اقدامات انجام شده شهرداری در خصوص تکمیل پارک شهید اخترکاویان اشاره کرد و گفت : امیدواریم با صرف هزینه ی یک میلیاردی برای این مجموعه بتوانیم آن را تا تابستان ۹۵ به جاهای خوبی برسانیم.

پل ولایت دو در بهبود ترافیک بسیار تاثیر گذار بود و با بودجه بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان به پایان رسید

شهرداری بندرانزلی با بیان اینکه خوشحالیم که پل ولایت دو به اتمام رسید و در بهبود ترافیک بسیار تاثیر گذار بود افزود: کار در انزلی در زمینه مسائل ترافیکی بسیار هزینه بردار است ، پل ولایت دو با بودجه بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان به پایان رسید که فقط ۵ میلیارد آن را وزارت راه و حدود ۸ میلیارد توسط شهرداری بندرانزلی پرداخت شد.

رضا پور شعبان با بیان اینکه با توجه به مشکل بیکاری در شهرستان پروژه های خوبی برای سال ۹۵ به صورت توسعه محور برنامه ریزی شده است تصریح کرد : بزرگترین مشکل شهرمان بیکاری جوانانمان است فلذا سعی شده است با اجرایی شدن چنین پروژه هایی به اقتصاد شهر کمک کرده و در رفع مشکل بیکاری نیز تاثیر گذار باشیم.

در سال ۹۵ ، شهرداری انزلی کوچک سازی خواهد شد / طرح بوستان لاله های سرخ در انتهای بلوار قدس در دستور کار است

وی در از کوچک سازی شهرداری در سال ۹۵ نیز خبر داد و اظهار کرد: کوچک سازی شهرداری را مد نظر داریم و قصد داریم نیروها را در بین نواحی و مناطق دیگر شهرداری تقسیم کنیم تا با تمرکز خاطر بیشتری به کار مردم رسیدگی شود .

شهردار بندرانزلی همچنین در پایان سخنان خود به تکمیل المان شهدای گمنام در انتهای بلوار قدس نیز اشاره کرد و افزود: طرح بوستان لاله های سرخ در انتهای بلوار انجام خواهد شد و با رایزنی هایی که داشته ایم در تلاشیم المان مزار این شهدا تا قبل از ۳ خرداد ساخته شود که البته تندیس ۶ سردار شهید شهرستان نیز در حال ساخت است که پس از اتمام کار در همین بوستان نصب خواهد شد.

tel final1

Share