جعفرزاده جلسه شورای برنامه‌ریزی گیلان

احداث راه‌آهن دغدغه مردم گیلان است/تنها گلایه کردن از مدیران کار درستی نیست/گازدار شدن روستاها سبب مهاجرت معکوس در استان شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین خواسته‌ها را تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان عنوان کرد و گفت: بزرگ‌ترین دغدغه مردم گیلان احداث پروژه راه‌آهن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین خواسته‌ها را تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان عنوان کرد و گفت: بزرگ‌ترین دغدغه مردم گیلان احداث پروژه راه‌آهن است.

jafar_2016-03-29_15-24-23 غلامعلی جعفرزاده عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی گیلان با اشاره به سفر رئیس جمهور در فروردین ماه سال گذشته به استان اظهار کرد: دوستی و وفاق بین مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان حاکم است.

وی به رتبه برتر گیلان در ایجاد بهبود فضای کسب و کار طبق اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در مدت سه سال گذشته اشاره کرد و افزود: تنها گلایه کردن از مدیران استان کار درستی نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روزانه یک روستا در سال گذشته در گیلان گازدار شده است، تصریح کرد: گازدار شدن روستاها سبب مهاجرت معکوس در استان شده است.

جعفرزاده یکی از خواسته‌های مهم مردم را لزوم تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان خواند و بیان کرد: بزرگ‌ترین دغدغه مردم و مسئولان استان احداث پروژه راه‌آهن است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور قول اتمام پروژه راه‌آهن گیلان را در سال ۹۵ داده است، تصریح کرد: راه‌آهن قزوین ـ رشت باید به بندر انزلی و آستارا متصل شود تا توجیه اقتصادی داشته باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خواستار انعقاد قرارداد هشت کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت ـ قزوین شد و گفت: تمرکززدایی از جمله نیازها در گیلان است.

جعفرزاده احداث ۱۱ سد لاستیکی در گیلان را از تدبیر دولت دانست و خاطرنشان کرد: در حوزه بانکی مشکلاتی در استان داریم و امیدواریم این مشکلات برطرف شود.

وی در پایان متذکر شد: دولت در بخش کشاورزی به جای خرید تضمینی، تضمین خرید محصولات کشاورزی را عملیاتی کند و این امر در ارتقای توسعه کشاورزی بسیار تاثیرگذار است.

tel final1

Share