علیزاده خبرداد

آرامش سفر به گیلان در سایه خدمات بیمه ; گردشگران ورودی گیلان بیمه می شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گیلان با اشاره به اخذ تمهیداتی در راستای رفاه حال گردشگران ورودی گیلان، از انعقاد بیمه گردشگری برای دومین سال متوالی با شرکت بیمه رازی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به منظور رفاه حال مسافران، بیمه رازی برای دومین سال متوالی، گردشگران ورودی گیلان را درایام نوروز ۹۵ بیمه می کند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گیلان با اشاره به اخذ تمهیداتی در راستای رفاه حال گردشگران ورودی گیلان، از انعقاد بیمه گردشگری برای دومین سال متوالی با شرکت بیمه رازی خبر داد.aLIZADE_5864

رضا علیزاده با اعلام این خبراظهار کرد: امسال نیز به ‌منظور استقبال و پذیرایی بهتر و شایسته‌تر از میهمانان نوروزی و نیز آرامش خاطر بیشتر گردشگران، طرح بیمه مسافران با توجه به بازتاب خوب آن در افزایش سطح کمی و کیفی گردشگران ورودی طی سالهای گذشته در دستور کار این ستاد قرار گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان همچنین از آمادگی شبانه روزی کارشناسان بیمه رازی برای اجرای هرچه بهتر این طرح خبر داد و فراهم آوردن زمینه های لازم برای افزایش زمان ماندگاری مسافران نوروزی در استان  را از اهداف مشترک این تفاهم نامه برشمرد.

علیزاده در پایان با اشاره به پیش بینی اسکان و پذیرایی از بیش از ۱۴ میلیون مسافر نوروزی گیلان، اجرای طرحهای پوشش بیمه ای را برای افزایش میزان گردشگران ورودی استان موثر دانست.

tel final1

Share