ملوان آماده رویارویی با سرخپوشان تهرانی

آخرین تمرین ملوان پیش از بازی با پرسپولیس/احمدزاده:بازیکنان ما روحیه بالایی دارند+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آخرین تمرینات ملوان بندر انزلی پیش از دیدار با پرسپولیس تهران برگزار شد و شاگردان محمد احمدزاده آخرین دستورات وی را برای دیدار فردا مرور کردند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آخرین تمرینات ملوان بندر انزلی پیش از دیدار با پرسپولیس تهران برگزار شد و شاگردان محمد احمدزاده آخرین دستورات وی را برای دیدار فردا مرور کردند.

DSC_0296به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی , ملوانان عصر امروز تمرینات با نشاطی را انجام دادند و با روحیه بالا مقابل سرخ پوشان پایتخت به میدان خواهند رفت .
بیش از ۲۰۰ هوادار تمرینات ملوان را از نزدیک تماشا کردند و بار ها ملوانان را مورد تشویق قرار دادند.از سوی دیگر لیدر های پرسپولیس نیز در تمرین امروز حضور داشتند و با بازیکنان ملوان به خوش و بش پرداختند.
محمد احمدزاده سرمربی ملوان انزلی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: امیدوارم پس از مسابقه هم مثل الان با روحیه باشیم و سه امتیاز حساس را از پرسپولیس بگیریم.
احمدزاده وضعیت پژمان نوری را برای بازی مقابل پرسپولیس ایده‌آل ندانست و در ادامه افزود: «ما دنبال کسب نتیجه در این بازی هستیم. سه امتیاز مهم است نه اینکه کدام تیم چند گل بزند. بازیکنان ما روحیه بالایی دارند و امیدوارم بتوانیم انتظار هواداران را برآورده کنیم.
سرمربی ملوان در پایان گفت: هواداران می توانند در مسابقه فردا تاثیرگذار باشند. آن ها نقش مهمی در کسب نتیجه دارند .هواداران با حمایت و تشویق خود می‌توانند سه امتیاز بازی را از پرسپولیس برای ما بگیرند.


tel final1

Share