دیروز اتفاق افتاد

آتش سوزی دو دستگاه خودرو در رشت+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،روز گذشته دو دستگاه خودرو سواری در مسکن مهر و بلوار شهید افتخاری رشت دچار حریق شدند که به کمک آتش نشانان شهرباران های نقره ای مهار گشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،آتش سوزی خودرو سواری در پارکینگ آپارتمانی واقع در مسکن مهر رشت اتفاق افتاد.

۲۰۸۹-۷۰۲طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه در ساعت ۱۷:۴۱ دقیقه روز گذشته ۱۶ فروردین ۹۵ بی درنگ  محمد صفرپور مسوول شیفت ستاد فرماندهی و مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی، یکدستگاه خودروی اطفایی بهمراه ۴ تن از آتش نشانان را به محل حادثه واقع شهرک مسکن مهر – بلوک ۴۲۲ اعزام کرد.

محمد علی آریاخو مسوول تیم آتش نشانان اعزامی در این مورد گفت: یکدستگاه خودروی سمند د که در پارکینگ آپارتمانی واقع در مسکن مهر پارک شده بود به علت اتصال در سیستم سیم کشی برق آتش گرفته به طوری که دود و شعله فراوانی از داخل پارکینگ به بیرون زبانه می کشید.

وی با اعلام اینکه آپارتمان مسکونی بوده و مقدار زیادی از دود حاصله در راه پله ها نفوذ کرده بود ادامه داد: نیروهای عملیاتی بی درنگ با قطع جریان برق و گاز محل حادثه را ایمن سازی کردند و با بکارگیری تجهیزات فردی و لوله های آبدهی، شعله های آتش را در کمتر از چند دقیقه، مهار و کاملاً خاموش کردند.

در ادامه احمدنیا مسوول ایستگاه مسکن مهر آتش نشانی ابراز داشت: در این عملیات آتش نشانان در کمتر از ۲ دقیقه بواسطه وجود ایستگاه آتش نشانی در مسکن مهر به محل حادثه رسیدند و توانستند این آتش سوزی را با کمترین خسارات اطفا کرده و از سرایت آتش به دیگر نقاط و همچنین محبوس شدن احتمالی افراد در داخل آپارتمان ها بدلیل دود حاصله از این آتش سوزی پیشگیری نمایند.

همین گزارش حاکی است: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

آتش سوزی خودروی سواری در بلوار شهید افتخاری رشت

دستگاه خاموش کننده مغازه دار به داد آتش خودروی سواری ۲۰۶ رسید، خسارت می توانست بیش از این باشد.

۲۰۸۹-۷۱۱شاهدین با مشاهده این حادثه طی تماس با سامانه۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۱۲:۱۲ دقیقه ظهر روز گذشته ۱۶ فروردین ۹۴ بیدرنگ مهدی فردپور مستقر در ستاد فرماندهی و مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی یکدستگاه خودرو از ایستگاه ۹ بهمراه ۳ تن از آتش نشانان را به محل حادثه واقع در بلوار شهید افتخاری – خیابان شهید پور باقر اعزام کرد.

محمد باقر حق شناس فرمانده تیم آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: به محض رسیدن مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ که در حال حرکت بود به ناگاه بدلیل پارگی شیلنگ بنزین و ریزش بنزین بر روی سیلندر داغ  دچار آتش سوزی شد .

 وی ادامه داد: آتش نشانان به سرعت با نصب علائم هشدار دهنده، محل حادثه را ایمن سازی کرده و با استفاده از لوله های آبرسانی شعله های آتش را که در حال سرایت به قسمت های دیگر خودرو بود مهار و کاملاً خاموش کردند.

این فرمانده آتش نشانی با اعلام اینکه خوشبختانه در این حادثه به سرنشینان خودرو آسیبی نرسید، اضافه کرد: متاسفانه در خودرو هیچ گونه کپسول آتش نشانی موجود نبوده ولی بواسطه امداد رسانی یکی از شهروندان و رساندن کپسول آتش نشانی از داخل مغازه همجوار با حادثه، توانست تا حدودی از گسترش آتش جلوگیری نماید.

tel final1

Share