مسوول ايستگاه ۹ آتش نشاني رشت خبر داد:

آتش سوزی بامدادی در کارگاه پالتهای چوبی با تلاش آتش نشانان خاموش شد+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،علیرضا علیزاده مسوول ایستگاه ۹ آتش نشانی گفت: با رسیدن به محل از داخل یک کارگاه پالت سازی دود و شعله زیادی به بیرون زبانه می کشید و هر لحظه امکان گسترش و سرایت آن به اطراف و مغازه های همجوار بیشتر می شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت ،به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۵:۱۹ دقیقه صبح امروز ۱۱ فروردین ۹۵  مبنی بر مشاهده دود و آتش از یک کارگاه پالت سازی، بلادرنگ محمد صفرپور مسوول شیفت ستاد فرماندهی و مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی  ۷ دستگاه خودروی اطفایی و نجات از ایستگاههای ۹و۵و۱ بهمراه ۲۰ آتش نشان و ۶ افسر ارشد را به محل حادثه واقع در بلوار شهید افتخاری، احمد گوراب اعزام کرد.

۲۰۸۹-۳۱۲علیرضا علیزاده مسوول ایستگاه ۹ آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: با رسیدن به محل از داخل یک کارگاه پالت سازی دود و شعله زیادی به بیرون زبانه می کشید و هر لحظه امکان گسترش و سرایت آن به اطراف و مغازه های همجوار بیشتر می شد.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع سیستم برق کارگاه و ایمن سازی محل آتش سوزی با پهن کردن چندین رشته لوله آبدهی از دو طرف در کمتر از ۳۰ دقیقه به مهار آتش پرداختند و مانع گسترش بیش از پیش آتش به دیگر نقاط کارگاه و سقف مغازه های همجوار،  متصل به یکدیگر شدند.

علیزاده علت حادثه را روشن بودن بخاری هیزمی در مجاورت اجسام قابل اشتعال “چوب و مشتقات چوبی” اعلام داشت و افزود: خوشبختانه در این آتش سوزی، هیچگونه مصدوم و محبوس شده ای گزارش نشد و فقط مالک متحمل خسارت مالی در حدود ۶ میلیون تومان گردید.

همین گزارش حاکی است: در پایان عملیات، آتش نشانان با تخلیه کامل دود از محل حادثه و لکه گیری کامل محیط و تحویل محل به مالک به ماموریت ۱۲۷ دقیقه ای خود پایان دادند.

۲۰۸۹-۳۱۰

tel final1

Share