چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه

آئین نکوداشت آهنگساز شهیر گیلانی در رشت برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،آئین نکوداشت هنرمند و آهنگساز شهیر گیلان، استاد «غلامرضا امانی» به همراه اجرای برگزیده آثار وی در رشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،آئین نکوداشت هنرمند و آهنگساز شهیر گیلان، استاد «غلامرضا امانی» به همراه اجرای برگزیده آثار وی در رشت برگزار می شود.۳۵۱۹۳۰_orig

ارکستر مجلسی «ما» با همراهی «گروه کُر گیلان» و با حمایت آموزشگاه موسیقی خسروانی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت، آئین نکوداشت هنرمند و آهنگساز شهیر گیلان استاد «غلامرضا امانی» را به همراه اجرای برگزیده آثار وی برگزار می کند.

در این برنامه؛ تنظیم کننده و رهبر ارکستر: مهرداد فقیری، کنسرت مایستر: امیر شیرودی و خوانندگان: امیرحسین مظفری، مجتبی اخوان و علی رضا صالح پور خواهند بود.

مراسم مذکور، ساعت ۱۹ روز چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه ۹۵ در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می شود.

علاقمندان جهت تهیه بلیط این برنامه می توانند به فروشگاه موسیقی سروش واقع در خیابان بیستون، پاساژ بیستون، فروشگاه شهر قلم واقع در خیابان تختی و گیشه ی محل اجرا مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۰۹۱۱۸۲۹۸۷۷۱ تماس حاصل نمایند.

tel final1

Share